Gå til innhold

Microplex dyr, andre som har denne?

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe denne kabelen fra Microplex. Problemet er at de tar så vanvittig høy frakt. Jeg sendte mail for å spør om de kunne sende den i en konvolutt eller lignende, men fikk dette svar:

----------------------------

Vi kan dessverre ikke sende bestillinger som brev. Posten erstatter ikke brev som blir skadet/forsvinner i postgangen og da vi sendte bestillinger som brev for noen år siden ble det så store ekstrautgifter fordi vi stadig vekk måtte sende bestillinger på nytt fordi de "forsvant" i postgangen. Vi sender derfor alle bestillinger som pakke og det vil neppe endre seg på lang tid hvis det i det hele tatt vil bli endret.

Vi vil kunne tilby betaling med kort (Visa, Mastercard o.l.) når vår nye netthandelsløsning er klar og man kan da spare oppkravsgebyret på kr 45.- men det er fortsatt en stund til dette er klart.

Knut Erik Røtne

Support

Microplex Norge AS, Trøskenveien 36, N-1708 Sarpsborg

Tlf: +47-69127790, Fax: +47-69127791

http://www.microplex.no

---------------------------------

Spørsmålet mitt er, finnes det bedre alternativer? Noen som vet om de har samme produkt andre steder?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du noen databutikker i nærheten av der du bor? Går jo an å sende de en mail og høre om de kan ta den inn. Jeg har nettopp sendt forespørsel til Digitalimpuls om akkurat den samme kabelen. Trenger den kanskje til et Silverstone SST-TJ06 kabinett.

Lenke til kommentar

Sylteagurk, du har helt rett der.... Kabinettet er ellers greit det.

Jeg måtte forlenge atx kabel også, men der fikk jeg kjøpt 20 pins forlenger.... Rekner med at det går greit fra min Mist strømforsynings 24 pins så 20 pins forlenger ned i 24 pins på hovedkortet. De 4 siste blir jo dekket av kabelen jeg prøver å få tak i via den egne 4 pins cpu kontakten.

Gi meg et vink om du kommer over noen løsning.

Lenke til kommentar

Så du trenger den til samme kabinettet? Hehe :p

Har lest flere tester, så forventer at begge disse kablene vil bli nødvendige. Hvor kjøpte du den ATX forlengeren? Er det sånt de fleste databutikker har?

Med MIST 500W har du vel en rimelig stille kasse du da? Satser på det samme selv etter hvert...

Lenke til kommentar

Sylteagurk, alt på microplex ja. Jeg ville ikke kjøpt Mist strømforsyningen hvis jeg var deg. Prøv å finne et kabiss med lange nok kabler. Det må da finnes? Så slipper du å handle dyrt på Microplex...

Forrige gang de fikk inn den kabelen ble den utsolgt på få strakser, forstår ikke at de ikke kjøper større kvanta. Går ikke ann å betale mer i porto enn hva kabelen koster,

Traskas: har du link til datakjedens sider?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...