Hansforum Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ønsker å kjøpe denne kabelen fra Microplex. Problemet er at de tar så vanvittig høy frakt. Jeg sendte mail for å spør om de kunne sende den i en konvolutt eller lignende, men fikk dette svar: ---------------------------- Vi kan dessverre ikke sende bestillinger som brev. Posten erstatter ikke brev som blir skadet/forsvinner i postgangen og da vi sendte bestillinger som brev for noen år siden ble det så store ekstrautgifter fordi vi stadig vekk måtte sende bestillinger på nytt fordi de "forsvant" i postgangen. Vi sender derfor alle bestillinger som pakke og det vil neppe endre seg på lang tid hvis det i det hele tatt vil bli endret. Vi vil kunne tilby betaling med kort (Visa, Mastercard o.l.) når vår nye netthandelsløsning er klar og man kan da spare oppkravsgebyret på kr 45.- men det er fortsatt en stund til dette er klart. Knut Erik Røtne Support Microplex Norge AS, Trøskenveien 36, N-1708 Sarpsborg Tlf: +47-69127790, Fax: +47-69127791 http://www.microplex.no --------------------------------- Spørsmålet mitt er, finnes det bedre alternativer? Noen som vet om de har samme produkt andre steder? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Du må uansett betale frakt på 45kr, med mindre du går å kjøper det i en butikk. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Vel, Microplex har heller ikke denne - se på lagerstatus. Det er ikke garantert at de får denne inn i det hele tatt. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Har du noen databutikker i nærheten av der du bor? Går jo an å sende de en mail og høre om de kan ta den inn. Jeg har nettopp sendt forespørsel til Digitalimpuls om akkurat den samme kabelen. Trenger den kanskje til et Silverstone SST-TJ06 kabinett. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 får kjøpt den kabelen løst på datakjeden.. ligger løst i eske sammen med 24pin - 20pin overgangene Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Sylteagurk, du har helt rett der.... Kabinettet er ellers greit det. Jeg måtte forlenge atx kabel også, men der fikk jeg kjøpt 20 pins forlenger.... Rekner med at det går greit fra min Mist strømforsynings 24 pins så 20 pins forlenger ned i 24 pins på hovedkortet. De 4 siste blir jo dekket av kabelen jeg prøver å få tak i via den egne 4 pins cpu kontakten. Gi meg et vink om du kommer over noen løsning. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Så du trenger den til samme kabinettet? Hehe Har lest flere tester, så forventer at begge disse kablene vil bli nødvendige. Hvor kjøpte du den ATX forlengeren? Er det sånt de fleste databutikker har? Med MIST 500W har du vel en rimelig stille kasse du da? Satser på det samme selv etter hvert... Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Du må uansett betale frakt på 45kr, med mindre du går å kjøper det i en butikk. + 25kr i "opp av ræva" gebyr... Ekspedisjonsgebyr kr. 25,- pr. ordre Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Lurer på hvor lenge Microplex har ventet på at den ordren skal bli klar.. ALT for dyr frakt for småting er hovedgrunnen til at jeg ikke har bestilt mer derfra! Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Sylteagurk, alt på microplex ja. Jeg ville ikke kjøpt Mist strømforsyningen hvis jeg var deg. Prøv å finne et kabiss med lange nok kabler. Det må da finnes? Så slipper du å handle dyrt på Microplex... Forrige gang de fikk inn den kabelen ble den utsolgt på få strakser, forstår ikke at de ikke kjøper større kvanta. Går ikke ann å betale mer i porto enn hva kabelen koster, Traskas: har du link til datakjedens sider? Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Ser ikke ut som de hadde kabelen hos datakjeden.... Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Ser ut som om det tar lang tid før de får den inn igjen også... Fristende å kjøpe ny psu, men hvilken har lang nok kabler når ikk mist sin har det? Og i tillegg være av god kvalitet slik som mist. Lenke til kommentar
Vannpistol Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 http://www.psdata.no/ps.asp?it=98060&mlevel=010700 Bruker denne selv i samme kabinettet Fungerer helt fint, du bare taper fast selve kabelen på baksiden av hk brettet og drar den inn under hovedkortet (!). Ryddig og bra ;-) Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Takk. Den skal jeg ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå