MillaC Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg har nettopp bestilt en bærbar data, men den jeg først bestile kunne de plutselig ikke få tak i så jeg måtte ha en annen. Denne stasjonære jeg bruker nå er omtrent helt ødelagt, så det haster litt med å få ny. Je skal bruke laptopen hovedsakelig til photoshop, men jeg måtte velge det billigste alternativet. 1,4 GHz prosessor Minne: 512 40 gb harddisk Harddiskhastighet: 4200 rpm Er det noen som vet om dette blir for dårlig til photoshop? Det er jo snakk om ganske store filer jeg kommer til å jobbe med. Lenke til kommentar
LaptopMessias Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hei MillaC Har du merke og modell på maskinen ? Lenke til kommentar
MillaC Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 http://deal.no/produkt.cfm?id=76481 Her er linken til den i hvertfall. Den er jo allerde bestil, så jeg må jo bare ta den, men det hadde vært greit å vite om jeg blir skuffa eller ikke. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Jeg ville sagt at denne er absolutt verdt pengene, kanskje litt dårlig til spill, men den duger mer enn nok til photoshop. Jeg ble ikke skuffet når jeg kjøpte denne uten å prøve den først. Endret 10. mai 2005 av LifEstEElEr Lenke til kommentar
MillaC Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Du har akkurat den typen? Nå ble jeg litt letta, var redd for at jeg hadde forhastet meg litt Bestilte du den fra deal? Kommer den ferdig innstallert og sånn? Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Har akkurat den samme, bruker den til internett, litt spilling og skolearbeid. Kjøpte min på Expert, ikke via Deal, så jeg kan ikke svare på om det er ferdig installert windows o.l men man burde da kunne regne med det... Lenke til kommentar
MillaC Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Så bra da! Da kan jeg bare glede meg da antar jeg Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jepp. Den kanskje trenger litt mer RAM da. Føler 512mb er litt for lite når du driver med store filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå