SSSø Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg var så uheldig å minste min zen micro i bakken. Det så ikke ut til at den tok noe skade av dette, så jeg fortsatte å bruke den vanlig. Plutselig en dag skurret det noe veldig på venstre øre, jeg tenkte jeg hadde spillt for høyt og sprengt headsettet (portapro), så jeg gikk over til andre alternativ (sony mdr-v500), men etter et par dagers bruk skurret de like mye som det forrige (på venstre øre). Har "sprengt" utallige øreplugger også nå, uten å spille høyt eller noe. Det tar ca 1-2 timers bruk før skurringen kommer. Er det noen som vet hva som kan ha skjedd? evt. hvordan dette kan fikses? Kan jeg få ny på garantien? Lenke til kommentar
andm Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Til ditt spørsmål om å få ny enhet på garanti: Vel, du har jo mistet den i bakken. Om du vil lyve for å få deg en ny spiller er opp til deg. Jeg har ingen anelse om hva som forårsaker skurringen, men med mindre ikke problemet er alvorligere, kan du jo først og fremst sjekke om det ikke er jackuttaket som har fått seg en støyt. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jepp. Sjekk om støyen ögså kommer når du plugger portaproen inn i f.eks et annet stereoannlegg. Isåfall er det jo noe ganske galt med spilleren din. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Vet ikke om det er det at jeg mistet den i bakken som er årsaken, men det virker jo ganske sannsynlig. portaproen skurrer like mye i alle spillere. zen microen har ødelagt de, akkurat som med alt annet jeg kobler den til. Endret 9. mai 2005 av Jør2 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 kanskje ved et mirakel har du fått din Zen Micro til å gi mer strøm til headsettene enn det de kan takle -> ødeleggelse av alle enheter plugget til Zen.. ? lufter bare en teori her! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 ødeleggelse av alle enheter plugget til Zen.. ? Har noen H/K pc-høyttalere, de blir ikke ødelagt, men alt av headset, plugger og annet blir ødelagt (bare på venstre side). Lyden er helt lik på begge sider før venstre plutselig "sprenges". begynner å bli litt dyrt dette her, gidd ikke prøve mer. Leverer den inn og håper på å få det på garantien, har ikke råd til noe annet. *angre-på-kjøpet-av-microen* Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er jo evig garanti på portapro da. Så der får du ihvertfall nye. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) *angre-på-kjøpet-av-microen* hvordan kan du angre på kjøp av Zen Micro når det er DU som har MISTET den i bakken og dermed ødelagt den? ...angrer du kjøp av alle ting du ødelegger ? ----- PC-høytalere tåler mer strøm enn headsets så det kan godt hende at min teori kan stemme..men det kan da seff være tusen andre grunner til at din Zen Micro ødelegger headsets.. Endret 9. mai 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Min Zen micro klarte seg fint da jeg hadde en ulykke med moped i 70km/t og landet i verdens største slapse-pytt Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Har hatt masse problemer med den, er ikke bare dette. minijackutgangen har løsnet opp til flere ganger, den låser seg hele tiden og jeg må ta ut batteriet, når jeg legger inn over 10-15 sanger av gangen legger de seg "oppå" hverandre, så jeg hører to sanger på en gang, den bruker en evighet på å starte osv...bare problemer. Men ja, jeg angrer faktisk på alle ting jeg kjøper og ødelegger selv, men det har lite med denne saken å gjøre. Endret 9. mai 2005 av Jør2 Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Har du lastet ned siste softwareversjon av den? Det var jo litt tull med den gamle. Nå trenger man jo ikke engang drivere tor å overføre fra dataen. Vet ikke om den nye fikser ditt problem men det bør jo uansett prøves. Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Min Zen micro klarte seg fint da jeg hadde en ulykke med moped i 70km/t og landet i verdens største slapse-pytt Min 3510i tålte møtet med asfalten og en ti-timers høneblund i en åker helt fint når jeg mista den ut av lomma i 50.... Edit: du og du så OT. Trådstarter: er alle headset du sprenger på microen ødelagte når du prøver dem på andre spillere i ettertid? Endret 10. mai 2005 av Tonberry Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 ja, de blir som sagt ødelagt, og jeg vet om få ting som fikser seg selv. Uansett; jeg har levert den inn og skulle få det på garantien. Men takk for hjelpen uansett. Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Det kan jo hende at du har ødelagt konakten i selve spillern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå