RBW Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Apple oppdaterer iMac Apple lanserte nylig oppdaterte modeller i sin iMac-serie. iMac G5 kommer selvfølgelig med det nye operativsystemet Mac OS X Tiger. Les artikkelen her Lenke til kommentar
supersnus Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 ja det er bare 6 dager siden de gjorde det en smule forsinket kanskje Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hmm. Det er en ting som slår meg. Apple er normalt veldig flinke på design, ikke sant? Men jeg må si at designet på den maskinen der ikke var så godt som en kunne ønske det. Sett fra siden er vel foten alt for tynn. Og det var veldig mye hvit ramme nede på maskinen sett forfra. Greit nok at de må ha ofret litt design for å få plass til hele datamaskinen inne i denne "skjermen", men fremdeles.... Er det bare meg eller? Lenke til kommentar
supersnus Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ja den ser ganske funky ut på bilder. men Apple sine produkter bruker å se mye finere ut når man har de "i handa" jeg har lyst på en av de uansett(hæhæhæ æ har blitt fanboy) Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Får pokker meg lyst på MAC vettu, hehe... Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 20" er bestil for 5 dager siden :!: Gleder meg! Lenke til kommentar
ttiger Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Angående design av de nye imacene så må jeg si, man må se den "live". Fordi de fleste macprodukter er gjennomtenkt til den minste detalj. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Wow tror dette er rekord på å være seine. Var det så vanskelig å copy past fra apple sine sider? Siden dere brukte en god uke på det. Og at dere til og med glemte at emac serien var oppdatert så er det imponerenede på en negativ måte. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er den "dingsen" hele greia? Ganske kompakt den ja. Skulle gjerne prøvd den, men prisen er litt høy... Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 lurer på hva mac folka blir og kalle blueray brennerne sine.. UltraLazerMonsterDrive!! Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 lurer på hva mac folka blir og kalle blueray brennerne sine.. UltraLazerMonsterDrive!! Hehe skal ikke se bort fra det. Eller Ultra gold platina superduper driver :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå