V36a Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Som topic tilsier må jeg ha en ny vifte, men jeg aner ikke hvilken. Har hatt temp problemer med denne prosessoren så lenge jeg kan huske, så jeg må ha noe som kjøler bra, men også en som ikke bråker så alt for mye da jeg kjører åpent kabinett. Ser helst at viften er mulig å skaffe på komplett.no fordi jeg skal likevel bestille skjermkort derfra om et par dager, og hadde vært kjekt å slippe så mye ekstra frakt, porto og oppkrav. Alle forslag mottas med stor takk Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Denne skal vel fungere bra. Da kan du ta en passende vifte som ikke bråker så mye i tillegg.. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Ok takk skal du ha, men hva med denne ? Den skal visstnok ikke bråke så mye på lav rpm. Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Nei.... ikke kjøp de to nevnte..... jeg vil anbefale denne : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123408&cks=PRL Har den selv og er meget god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå