Spirograf Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Noen som har en formening om dette er et bra tilbud? 30" fra COOP Noen som tilfeldigvis har en sånn TV? Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ser på denne selv. Den ser jo veldig pen ut, også med tanke på spesifikasjonene. Noe for hw.no å teste? Med tanke på HTPC er det jo helt klart stor relevans til hardware. Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Fant en test, tror det er samme skjemen: http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=142670 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Var jo ganske billigt LCD-TV. Men i følge den linken som "FredrikFredrik" oppgav så ser det ut til at den ikke akkurat egner seg til å vise mørke bilder. Men jeg lurer på om noen har erfaringer eller noen tester på denne LCD-TV`en? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Ser på denne selv. Den ser jo veldig pen ut, også med tanke på spesifikasjonene. Noe for hw.no å teste? Med tanke på HTPC er det jo helt klart stor relevans til hardware. Helt enig, det skrytes av mulighetene for tilkobling av PC til skjermen i den testen. Men vet vi om det er samme skjerm som COOP selger? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det står jo klart og tydelig at denne LCD-TV`en kan kobles til PC Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Ja, det er greit. Men vet vi om COOP selger MD41630 som FredrikFredrik linker til test av? Står ingenting om hvilken modell COOP selger, så det må man sikkert innom for å sjekke. Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Dessuten var det heller ikke en test jeg linket til, men snarere en brukererfaring. Den er skrevet av en kar som selv sier at han ikke har mye peiling på testing, og vi er heller ikke sikre på om det er den samme skjermen som selges av coop. I tråden jeg linket til tidligere står det også at folk har kjøpt minst to forskjellige modeller av denne skjermen. Dessuten er den skrevet for nesten et år siden. ...ser det ut til at den ikke akkurat egner seg til å vise mørke bilder. Alt er relativt, og ikke alle setter de samme kriteriene for hva som er akseptabelt. Jeg synes virkelig at hw.no i det minste bør spørre om de kan få låne en skjerm til testing. (viss ikke hw.no gidder, kan jeg godt gjøre det, men hw.no må nok spørre) Mvh Fredrik. Endret 9. mai 2005 av FredrikFredrik Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 En kompis av meg har denne TVer og er überfornøyd med den! Han bruker den som primær PC skjerm og TV. Etter det han sa, så takler den faktisk høyere oppløsning enn nevnt av produsenten! Siden TVen er HD klar, så kjører han Xboxen med HD kabel på TVen og han får krystallklart bilde uten merkbar etterslep. Etter det han mener så er denne TVen et røverkjøp uten like Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Hvordan er sortnivået i forhold til sortnivået på vanlig bilderør-tv? Snakker da om tv'er i prisklassen 5-10 000. Noen som vet hvor lenge dette tilbudet har vart? Jeg oppdaget det i dag. Endret 9. mai 2005 av FredrikFredrik Lenke til kommentar
MacGyver1 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Er dette samme tv`en ? http://www.dinside.no/php/art.php?id=210319 Konkluderer med : + : superbillig, brukervennlig, bra design, meget god til databruk - : sortnivå, detaljnivå i mørke partier, innsynsvinkel, tregt tekst-tv Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Den fikk jo 3 av 6 noe som sier at man burde holde seg unna TV`en og heller legge til 5k ekstra Endret 10. mai 2005 av Wooho Lenke til kommentar
FredrikFredrik Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Synd det ikke er muligheter for å prøve den før man kjøper. Lurer også på hvordan det blir å bytte skjermen dersom det er fullt av døde piksler på den. Jeg tror nok jeg venter noen måneder til, slik som de fleste anbefaler. Dersom jeg ikke finner en billig brukt skjem da. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Ble ikke akkurat imponert av testen nei... Spare litt til da Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 noen som vet hvordan de tvene er på elprice.no ? de er ganske billige =) Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Fant to andre omtaler av denne tv´n http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20150&PN=1 http://www.tweakup.dk/articleShow.php?arti...1&languageId=dk Ser ikke dum ut denne egentlig..... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Vel jeg kan konkludere at dere som planlegger å kjøpe denen TV`en ligg unna. Var bare tilfeldigvis på Obs på Mariero ved Stavanger i dag og jo hva ser jeg Medion LCD-TV til drøye 8k. Men så skjer det noe. TV`en er på og de kjører Oceans Twelve DVD på lop og for en forferdelig fargegjenvinning og ikke mins bildekvaliteten. Kvaliteten på bilde kan beskrives kun på en måte og det er når man filmer en film på kino for deretter å legge piratversjonen ut på nettet eller som en dårlig koda DivX film Nå har jeg ikke kunnet fått tak i noe betjening for å vise meg de valgmulighetene det er for å justere bildekvaliteten men fant ingen pga de skulle stenge. Det kan godt hende at jeg har tatt feil og sett på en TV som ikke har blitt justert og innstilt for å gi en optimal bildekvalitet men det tror jeg nok ikke at jeg har gjort desverre. Endret 10. mai 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Den TweakUp testen ga et godt inntrykk, men jeg har problemer med det som ble skrevet om tekst-TV funksjonaliteten på DinSide... Jeg er 100 % avhengig av en god tekst-TV funksjon! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 tekst-TV funksjon! ahhh..*nostalgisk følelse* .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå