Raastadboy Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Hei.... Hva må jeg Bytte ut på min styrekosole for at den skal passe til yamaha. Den jeg har nå passer til Jonson og Evinrude... Tusen takk på forhånd.. Hilsen henrik Endret 9. mai 2005 av Rasta_jigge Lenke til kommentar
above Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Du bytter den ut til en som heter/hører til yamaha Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Styrekonsoll du meina? sånn i plast du har ratte ditt på.. det er i hvertfall det en styrekonsoll e då Er det Gass/gir hendelen du meina? Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 ja og vaiere. Hva må jeg bytte av det=? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Du kan bruke hvilken som helst hendel på hviken som helst motor bare kablane har dei riktige jengane.. ditta skal vere ganske universalt på dei fleste litt eldre motora. Det er vel bare og Finne en båt utstyrs butikk som har bra utvalg.. btw Dissa kablane e svindyre.. Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 OK takk for svar:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå