xersess Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 appelsin juice med sprit det demper smaken av spriten veldig mykje synes eg Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 appelsin juice med sprit det demper smaken av spriten veldig mykje synes eg 7732466[/snapback] Ikke glem å ta med litt sitron oppi. Det gjør at den blir mye friskere, og det dreper enda litt mer av spritsmaken. Hvis man blander sammen Sprite, Vodka, litt sitron og appelsinjuice (blandingsforhold varierer selvsagt med grad av beruselse) har man en god drink, uten mye spritsmak. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Eneste virkelig gode drinkene jeg har smakt er en ekstremt søt Piña Colada og White Russian. Siden jeg er en enorm fan av The Big Lebowski og White Russian er så lett å lage blir det nesten bare den det går i. 7622924[/snapback] De lager den jo feil i filmen da. All spriten skal ligge på bunn, mens fløten skal ligge på toppen. Poenget er at man skal la spriten renne gjennom fløten før den havner i munnen. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Har tidligere sagt at jeg ikke er noe glad i Tequilla shots, detter trekkes tilbake etter en uke i spania. JEG ELSKER TEQUILLA! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Mine innlegg OG vet ikke om det har blitt postet før, MEN. På utestedet der jeg bruker å være server de en drink som kalles sur grønn. Noen som vet om hvordan man blander den? Og hvilken sprit som brukes? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Mine innlegg OG vet ikke om det har blitt postet før, MEN. På utestedet der jeg bruker å være server de en drink som kalles sur grønn. Noen som vet om hvordan man blander den? Og hvilken sprit som brukes? 9116248[/snapback] Hvis du er der ofte foreslår jeg at du spør de. Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Mine innlegg OG vet ikke om det har blitt postet før, MEN. På utestedet der jeg bruker å være server de en drink som kalles sur grønn. Noen som vet om hvordan man blander den? Og hvilken sprit som brukes? 9116248[/snapback] Hvis du er der ofte foreslår jeg at du spør de. 9118392[/snapback] Kan kanskje være en drink som heter lenart. Tror det brukes pære likør Lenke til kommentar
Beeee183 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 En noe fjortissdrink som aldri smaker vondt er 1/4 Vodka(helt greit med billigshit) 1/4 gul fun light 2/4 sprite Ender fort opp med 3/4 vodka + 1/4 fun light Jeg er som trådstarter heller ikke stor fan av å drikke rein sprit, eneste som fungerer for meg er bacardi razz + masse isbiter.. Når razzen er kald, er den god:) Alt detta med bare å blande med sprite osv, har jeg ikke sansen for.. Vodka + melis(og en smule vann) + sitron er noe som er greit hvis du skal bli full hvertfall, her kan det blandes EVIG sterke drinker.. smaker litt surt kanskje, men jeg liker ikke drinker som smaker søtt uansett.. Denna drinken skal det eksperimenteres mer med, falt i god jord her.. Veit at noen liker den bedre med litt schweppez ruschian på toppen, men det gjelder ikke meg.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Mine innlegg OG vet ikke om det har blitt postet før, MEN. På utestedet der jeg bruker å være server de en drink som kalles sur grønn. Noen som vet om hvordan man blander den? Og hvilken sprit som brukes? 9116248[/snapback] Hvis du er der ofte foreslår jeg at du spør de. 9118392[/snapback] Kan kanskje være en drink som heter lenart. Tror det brukes pære likør 9123051[/snapback] Jensemann på forumet hadde oppskriften, som var: Ingredienser: 2 cl Vodka 2 cl Pisang ambon 3 cl Sour mix Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Bumper den til live igjen jeg og slik at jeg får den på mine innlegg Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 En lokal favoritt: Sure Sivert 4 cl vodka 2 cl pisang ambon (bananlikør) 2 cl sour mix Fantastisk drink... Men selv holder jeg meg mest til øl. Da har jeg litt mer kontroll på hvor mye jeg får i meg Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 appelsin juice med sprit det demper smaken av spriten veldig mykje synes eg 7732466[/snapback] Appelsinjuice og campari er mye bedre.. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 enig me de som sier syyke folk her xD man blander da ikke vin og cola(jeg er ung, og jeg forstår det...) heller ikke øl og jaegermeister :O ting som skal drikkes hver for seg jo:O synes heller ikke vodka og battery smaker så godt, smaker egentlig tam battery:P men jeg bare lurer, er det noen som har en god vodka(har viking vodka) og burn oppskrifter? noelunde lignende de på danskebåten? finner det ikke noested:O Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Kald burn kald voka, bland 1/4 vodka (jeg fortrekker 1/3) og 3/4 (2/3) burn. EDIT: Legger til en drink jeg kom over ved en tilfeldighet når jeg var tom for vodka og blandevann, Bacardi Premium Black Rum og Urge faktisk ganske godt! Endret 8. september 2007 av Mathias666 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 og for å svare på forum spørsmålet:P altså at ingen har sagt denne før eg jo merkelig:O Blue Hawaii 30 mls BOLS Blue curacao liqueur 60 mls Rum(bacardi,razz funker) 60 mls Coconut cream 8 mls skviset limonade juice 90 mls skviset ananas juice sygt god drink:P var i 7ende himmel når jeg drakk denne:P Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Kald burn kald voka, blan 1/4 vodka (jeg fortrekker 1/3) og 3/4 (2/3) burn. 9451777[/snapback] ops kanskje skulle jeg spesifisert meg bedre:P altså å blande vodka og burn går fint, men jeg vil ha noe litt mer kjekkere, noe alla det de har på danske båten, hvis du vet hvordan de er:P Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Da må du nok ha noe sourgreier oppi og knust is? eller tenkter vi ikke på samme drink nå? Tror ikke det er burn de bruker til å farge rødt der men jordbær sirup, er som en slags sour Strawberry Daiquir eller noe EDIT: en skal egentlig bruke rom i den da men burde vel funke med vodka, bare å være litt raus på jordbærgreine. Endret 8. september 2007 av Mathias666 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 de heter jo burnoliqiuos eller noe sånt:P var endel av de med navne BURN inni seg og med bilde av burn på siden:P smakte aldri fordi vi skulle tldlig opp:P Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Irish Coffee hvis du liker kaffe. Malibu hvis du vil ha noe søtt (kun til kos, store mengder anbefales ikke). Grasshopper, god mintsmak. Vodka Martini hvis du vil dempe smaken av vodka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå