Vandahl Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Fått litt dilla på tyrker i det siste godt! og for å avlive diskusjonen om hvordan karsk skal lages: "First you boil the coffee. The coffee should be strong enough to have a coin float on the top when it's done. Let it cool down a bit, you wouldn't want your precious alcohol to turn into steam. Then you fill in with alcohol until the coin has dissolved into the mixture. Not only will this give you a clear sign about when it's strong enough, but it will also provide you with enough iron. Note: If the coin won't dissolve, your alcohol isn't strong enough. Yes, you've just wasted alot of alcohol because this wasn't written earlier." edit: leif Endret 15. juli 2006 av Vandahl Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Mexican bulldog: Fyll ett longdrinkglass med is, to centiliter tequila, to centiliter kahlua, to - tre centiliter fløte. Topp med cola. De tre første ingrediensene kan med fordel shakes. Manhattan: Avkjøl ett coctailglass, sett det i kjøleskapet litt tidligere på kvelden, eller fyll det med isbiter mens du lager drinken. Fire centiliter canadian club (evt bourbon), to centiliter rød vermouth (feks martini rosso) og tre fire gode dasher angostura røres i ett glass med is. Sil deretter innholdet over i det avkjølte coctailglasset, vips, en av verdens beste coctail kan nytes i 30 sekunder til det er tomt! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 drikker heller ikke alkohol but anyway: Ferskpressa appelsin, ha i frysern en liten stund til det er kjølig, ha masse knust is ( eller isbiter ) oppi og drikk <3 Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Russisk vodka med røde stjerner/Lenin utapå og godt humør. Sprit skal da ikke blandes. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Til trådstarter: Hvis du syns vodka smaker vondt, så kjøper du pissvodka. Kalinka og Smirnoff og den slags er ikke noe å samle på. Jeg kan anbefale Skyy, som koster 250,- for 0,7l. Dette er saker som virkelig gleder hjertet uten å ødelegge lommeboka. http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHO...umpTo=OfferList Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) vodka + redbull/battery. går ned som saft!. prøv det!! Rom + cola smaker himmelsk. nesten ikke alkohol smak i hele tatt. anbefaler captain morgan rom Endret 15. juli 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Rom + cola smaker himmelsk. nesten ikke alkohol smak i hele tatt. anbefaler captain morgan rom 6495861[/snapback] synes det er for mye vanilje smak i 3-års-utgaven.. er bedre med en mer nøtral rom synes nå jeg (som Havana Cllub)... men smaken er som baken... Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 1. Litt sprit. 2. Masse Gøy-saft (champagne). 3. Litt sprite. 4. En dæsj Tom Collins. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Tom Collins er en hyggelig person. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Cuba libre og stort sett alle varianter av gin- drinks er niice. Og gin n juice er sommerdrinken fremfor alle. Men dere som blander ut Jack Daniels; WHAT? Isbiter er ok, men whiskey & brus er Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 4 cl. Bacardi (evnt. Razz) i et longdrink-glass, fyll på med cola og topp det hele med en lime! Bedre blir det ikke.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Borly Boris Jelzin Vodka, halvt om halvt med julebrus (må være rød, Grans er ypperlig). Endret 15. juli 2006 av Der Kommissar Lenke til kommentar
orginal Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg har en dring/dram-oppskrift der du kan blande sterkt (ca 1/3) med hjemmebrendt (evt. annen sprit), uten å kjenne smaken av det. Den er enkel, er fantastisk GOD på smak og i tillegg billig! Faktisk blir du mye mindre fyllesyk av den også, i forhold til mye annet jeg har drukket. Mulig jeg deler den med dere senere, må vurdere saken. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Tyrker-tips: Knus 2 poser tyrkisk pepper i noe rart, husk på at du får med alt. Ha så dette i ei 1,5-liters brusflaske etc. Varm opp vann til det ryker, hell dette til det dekker over de knuste tyrkisk-pepper-dropsene, rist til alt er smeltet. Fyll på med så mye sprit du føler for. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 50/50 med battery energidrikk og vodka Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Blande pærecider med Tequila funka fett for meg.... Tok ikke lang tid før jeg droppa cideren, da... Endret 2. august 2006 av Poor Leno Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg pleier å blande appelsinjus og sprit, men bare fordi det er billig og får bort smaken. Og desuten får det meg til å føle meg nesten sunn. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Så 4/10 vodka + 4/10 appelsinjuice + 2/10 tom collins + isbiter = bra? Hvilken rekkefølge skal dette mixes i? Shaken or stired? Er det flere typer tom collins eller kordan var det? lenge siden eg har kjøpt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå