weebl Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 om jeg kan kalle det en drink er vel heller en shooter men her kommer den uanset. Braintumor (spontanabort blandt meg og mine venner ) fyll opp et shot glass litt mer enn halvveis med fersken likør (som f.eks. bols peach) så tar du baileys (eller annen irish cream) og holder flaska helt nedi glasset og tømmer forsiktig så du får en "klump" med baileys nedi glasset, avslutt med noen dråper grendadin. drinken ser grusom ut men smaker konge Baby Guinness (også en shooter) fyll et shotglass nesten opp til toppen med tia maria, tøm så forsiktig på baileys oppå. denne ser virkelig ut som en guinness og smaker kaffe det feteste er at begge kan lages slik at folk under 20 kan lage og kjøpe de lovlig Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Heisann og bump! Veldig mye snakk om White Russian i denne tråden, jeg er 18 år og kan ikke kjøpe sprit, fungerer den drinken uten sprit? Kahlua, is og melk/fløte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå