gather Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Finnes det noe alternativ til putty for windows? Lenke til kommentar
kiios Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatha...y/download.html Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Du kan høyst sannsynlig bare skrive 'ssh brukernavn@domene' i konsollet. Lenke til kommentar
paulsen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 SecureCRT er et "alternativ" - I den forstand at SecureCRT koster penger.. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Bare lurer, hva er det som er galt med putty? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 hvis du bruker Putty til SQL så finnes det et alternativ her under div_ Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 SecureCRT er veldig bra, hvis du leter etter et alternativ som har alt. God konfigurasjon, flere valg for terminalemulering og ikke minst støtte for serielle porter. Mitt inntrykk er også at den er en smule raskere med visse former for kryptering, men det merker jeg lite til i praksis. Jeg har gått tilbake til Putty/Pageant da disse gjør absolutt alt det jeg trenger og helt gratis, og trenger jeg seriell konsoll plager jeg meg selv med Hyperterminal i blant. Lenke til kommentar
gather Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Bare lurer, hva er det som er galt med putty? ikke noe egentlig ... jegh adde bare lyst til å prøve noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå