tørrfisk Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Nå er jeg veldig lei av å få dårlige nedlastningshastigheter på DC++ ! Så det er på høy tid å finne seg noen gode hub'er. Det som trekker mest ned er folk med mange upload slots, siden linja da blir delt mellom flere. Jeg vil fra nå av bare bruke hub'er med maks 1 slot upload, slik at jeg får fullt utbytte av linjene hele tiden, er og bra viss det bare er folk med rask linje (over 100kbit upload). Noen som vet om noen slike hub'er ? Ja, jeg er klar over at det blir vanskeligere å finne filer, men jeg laster bare ned om natten ansett og jeg er villig til å vente litt. Noen som vet om noen slike hub'er ? Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 eh ...tror ikke dette er lov å diskutere i henhold til retningslinjene Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Det er ikke lov. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Som sagt diskusjon vedr. hubber på dc++ ol. er ikke tillat på forumet. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg