DrDoogie Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Hei folkens! Har et lite problem med CS her jeg sitter paa en internett-kafe. Problemet gaar paa at det er saa ufyselig mange dritt-unger rundt meg som skriker og banner mens de spiller CS. I den forbindelse lurer jeg paa om dere har noen tips til hvordan jeg kan drepe CS-forbindelsen deres, slik at jeg faar litt fred og ro. Anyone? Lenke til kommentar
iGGy Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Hva med å be dem holde kjeft i stedet for å ødelegge spillet for dem. Lenke til kommentar
jonasd Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 er de på mirc, ta ned Mega-Flooder. Da pinger du dem til hallavajen ut av alt. De får opp til 4000 i ping. Selv må du lide med 100 til de har forlatt spillet. Lenke til kommentar
Skello Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 kjøp deg BIGGE øretelefoner og ta dei med på kafên slik att du ikkkje hører en dritt anna en d du spiller eller hører på vist d ikkje funker kjøp deg en data og vær heime Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2002 Quote: Den 2002-07-12 22:23, FrodeThaMan skrev:kjøp deg BIGGE øretelefoner og ta dei med på kafên slik att du ikkkje hører en dritt anna en d du spiller eller hører på vist d ikkje funker kjøp deg en data og vær heime Ja, jo. Det er jo egentlig like greit da, skal jeg vaere aerlig. Og nei, dem er ikke pa IRC. Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Eller som meg når jeg ikke får det til på CS,slår alt som er rundt meg,springer etter de som upper seg. Klikker med andre ord.Noe som Anir musa har fått kjenne også :smile: Kaller meg InsaneKane... :wink: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Ukontrolerte nybegynnere. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 sett opp skilt, "for kvart banneord så koster det deg 10kr ekstra for å sitte her" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå