Gå til innhold

kritikk på dyrebilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig du burde legge ut bildene i mindre størrelse ihvertfall...

 

Må vente evigheter på et bildet av katten deres... Og det gidder jeg desverre ikke. Og hanebildet blir veldig ødelagt av den sykkelen som står rett bak hanen.

Endret av and_mit
Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan bildet av hanen ble etter fjerning av sykkelhjulene. Men du har litt lite plass forran hanen. Den beveger seg ut av bildet. Hadde du ventet litt, eller valgt et annet sted å ta bildet, kanskje du hadde sluppet masse fotoshop-arbeide.

Litt planlegging , altså :p

Gråpus: Jeg likte i grunnen godt den kreative fotograferingen. Tatt der og da.

Det er viktig å våge andre løsninger enn rett på . Fortsett med det.

Og du har fått deg en kjempe-gave til konfirmasjon. Bruk den så mye du kan. :thumbup:

Lenke til kommentar

Gratulerer med nytt kamera! Fortsett med å ta masse bilder.

 

Akkurat disse to bildene ga meg ikke så masse, men du har i alle fall to gode motiver å ta bilde av. Siden du tydeligvis har PS, så ville jeg også prøvd å fått frem litt mer farger i bildene.

 

Og siden du har både hane, katt og digitalkamera så ville jeg heller prøvd å ta flere bilder, enn å klone bort større områder i PS. Og så er sollys viktig for utendørsbilder.

 

Christopher

Lenke til kommentar
Gratulerer med nytt kamera! Fortsett med å ta masse bilder.

 

Akkurat disse to bildene ga meg ikke så masse, men du har i alle fall to gode motiver å ta bilde av. Siden du tydeligvis har PS, så ville jeg også prøvd å fått frem litt mer farger i bildene.

 

Og siden du har både hane, katt og digitalkamera så ville jeg heller prøvd å ta flere bilder, enn å klone bort større områder i PS. Og så er sollys viktig for utendørsbilder.

 

Christopher

ikke undervurder :p vi har hund og sau også :p

 

ja, øvelse gjør mester ;)

 

skal kjøpe meg et macro objektiv, er facinert av detaljer.

Endret av norma_saw
Lenke til kommentar

Hanebildet: Et stort no-no er skygge på hovedmotivet. Skyggen på høyresiden av hanen ødelegger hele bildet.

 

Føler vinkelen er for mye ned på hanen. Burde kanskje ta det mer på nivå med den, eller stå nede i bakken fra hanen og ta bilde oppover. Du vil ha landskap bak den, ikke bare masse jord.

 

Den går å tråkker mellom sykler osv. Burde være på en stor åpen plass. Er jo kongen tross alt. ;)

 

Grattis med nytt kamera! Keep it up!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...