Knopfix Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Hei Har nettopp lagt inn en bestilling til Komplett og har glemt en liten ting jeg skulle ha.Lagt inn betaling med Mastercard.Må jeg kansellere orderen og bestille en gang til for å legge til en ting til eller er det en annen måte jeg kan gjøre dette på. Mener å ha lest tidligere om andre som har hatt problemer med å legge til nye ting hos Komplett?Har konto men det enste alternativet jeg ser er kansellere. Litt off topic dette men er dette dette en strømsplitter som deler opp standard strømkontaktene til flere,jeg trenger flere kabler fra power til hardisker,DVDbrenner osv(det er denne jeg glemte i orderen). #Topic endret av moderator# Endret 8. mai 2005 av Jankee Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Ja, det er en sånn splitter som du trenger. Vet ikke noe om det andre, men jeg tror du må kanselere, og bestille igjen. Hvertfall det jeg måtte gjøre hos netshop, men da betalte jeg ikke med kort Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Det burde vel ikke være noe problem å kansellere orderen for pengene blir vel ikke trukket fra mastercardet før varene er hentet på postkontoret? Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg har kjøpt noe på weekend tilbudet hos Komplett og det ser ut som weekendtilbudet har forsvunnet hos Komplett nå,så derfor vil jeg helst ikke kansellere men legge til for å ikke miste det jeg har handlet på weekend tilbud.Er det mulig? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hvis du sender mail til komplett, og de leser den før de sender ordren din, så tror jeg det skulle gå fint. Haster det (noe det gjør) så rigner du til dem Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Hmm,ja takk for svar,for nok sende de en mail før jeg sovner foran PCn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå