Marve Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg får en merkelig feilmelding når jeg skal installere WinXP Pro. "Manifest Parse Error: Invalid at the top level of the document" og en til "SXS.dll : Syntax error in manifest or policy file "E:I386asms6000msftwindowscommoncontrolscontrols.man" on line 0". Har ikke funnet noenting hos Microsoft om det. Jeg har prøvd ren installasjon fra cd-rom og harddisk og oppgradering fra Win2K fra cd-rom og harddisk. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg synes at det ser ut som du har feil på cden, har du prøvd winxp cden på en annen pc? sånn at du vet at den funker.... Lenke til kommentar
Marve Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 Nei, jeg har ikke fått prøvd det ennå. Det som er litt rart er at jeg installerte XP fra den samme cd'en for ca. 6 måneder siden. Men jeg fjernet det igjen fordi cd-brenneren min ikke var støttet. Nå har jeg kjøpt ny brenner så da tenkte jeg å prøve XP igjen. Lenke til kommentar
egils Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Brente cd'er blir av og til ødelagt etter en stund da noen brennere ikke brenner hardt nok. (laseren er for svak) Har selv mistet mange mp3 cd'er pga defekt cd brenner. Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 hahaha til pass for derre xp-fj01z... HAHA win xp er total lame, grønt blått, rødt, regnbue, barnehage, treigt, stygt, ustabilt (i forhold til linux, kjedelig, osv, osv, osv... Skjønner ikke at derre gidder... Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 oskar1: Tja, vet ikke jeg... Det er ikke vanskelig å se hvem som er fjortis i denne tråden! Du er faktisk den heldige... Når det gjelder os krigen, så sier jeg at alle os har sine sterke å svake sider ikke sant...? Lenke til kommentar
mhsalang Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Liker ikke hvor denne tråden beveger seg... *bump* Lenke til kommentar
p1raya Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 jeg har vært borti en lignende feil før, asms mappen inneholder blandt annet drivere til f.eks usb portene dine. Anbefaler deg å sjekke om usb portene eller firewire porten din (visst du har) er disablet i bios. Visst de er det, eneable de. Dette vil sannsynligvis utbedre problemet ditt. -p1raya- Lenke til kommentar
Olabil Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Kar du prøv en "clean" install? Med kun HK, skermkort, *en rambrikke og HD? Har opplevd selv at man kan få forskjellige merkelige meldinger under installasjon hvis det f.eks er noe "galt" med en ram-brikke. DVS har testet disse ok i ram-testere, men WinXP vil ikke installere. Når installasjone er ferdig kan du som regel putte dem på plass igjen. Jepp...vet det høres merkelig ut...men det har skjedd flere ganger. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Kan vel ikke akkurat si at linux er det mest stabile vist en skal kjøre X... Du får en lite brukervennlig linux vist den skal lages stabil.. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Finnes det noen thread her som har starta med : Jeg har problemer med windows.... Og ikke slutta med : Legg inn linux? Bare for å ta et eksempel: Hvor mange her har problemer med linux i forhold til windows, hvis man ser på hvor man som faktisk kjører en eller anna linux distro i forhold til hvor mange som kjører windows. Ekke alle som gidder å sitte å trøble i LANG tid for å få langt inn en eller anna linux distro når det tar dem 2 timer å installe windows med alle de appz'ne de normalt bruker. Face it... Linux passer ikke for alle, akkurat som windows ikke passer på alle. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Problemets kime ligger i at controls.man er en XML-fil. Den er korrupt, et overraskende vanlig problem med warez-xp, særlig de brent med Nero. Parseren liker tydeligvis ikke korrupte/gærne XML-filer noe særlig, og stopper med en feilmelding. Mao, det er noe galt med cden din. Nå påstår jeg ikke at det er warez Marve har, og jeg observerer at det samme har skjedd med den ekte varen. Lenke til kommentar
dragon Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 problemet er feilbrent CD, brenn på nytt Lenke til kommentar
Marve Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 Faktisk så er det ikke warez jeg har :smile: Men jeg kopierte hele cd'en til harddisk og prøvde å kjøre en upgrade fra win2k en gang til, da gikk det bra. :smile: [ Denne Melding var redigert av: Marve på 2002-07-16 14:49 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå