Gef Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Kompissen min, kameraet mitt og jeg var ute og kjørte i går. Vi var hovedsaklig ute for å ta bilder av bilen hans. Vi fant ut at vi skulle prøve ved borestranden og slik ble bildet: (ønsker ikke kritikk på bilen, men bildet) Endret 8. mai 2005 av Gef Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 - Ville latt bilen stå på åskammen slik at bilen ble tydligere mot bakgrunnen. - Ville tatt bildet direkte fra siden. - Ville fått mer bil i bildet, altså nærmere. Lenke til kommentar
JoHu Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Ville brukt lang lukkertid (noe du sikkert gjorde), og malt bilen med blitzen (hvis du har løs blitz) slik at bilen ble bedre belyst. Høres vanskelig ut, men er ganske enkelt, og resultatet blir ofte veldig stilig!! Prøv og feil.... det er hærlig med digitalkamera. Endret 9. mai 2005 av JoHu Lenke til kommentar
Gef Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Takker for konstruktiv kritikk. Selv føler jeg bildet ble bra, men er enig i det dere sier. Vi hadde desverre dårlig tid på oss. Som dere kanskje ser i bakgrunnen oppe i skyene, så nærmer regnet seg. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 bilen blir en del av bakgrunnen.. istedet for å ha fokus på bilne, blir fokuset på lyset fra bilen, som er det som utmerker seg i bildet. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Fint bilde. Men dette ville jeg gjordt: - Ville latt bilen stå på åskammen slik at bilen ble tydligere mot bakgrunnen.(samme som pingla) - Ville slått av nærlysene og tatt på grøfte/tåkelysene. De lyser ikke fullt så sterkt men sterkt nok for å gi en fin effekt. Ellers var det ett veldig fint bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå