Joe DiMaggio Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Vet ikke om dette går under påske egg da men.. Er det noen som vet om noen ekstra ting du kan gjøre i tekken 4 ? Jeg husker tilbake fra tekken 3 at du måtte runde spille så så mange ganger med en person så fikk du en ny drakt til den personen.. er det noe sånt i tekken 4? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Vet ikke om dette går under påske egg da men.. Er det noen som vet om noen ekstra ting du kan gjøre i tekken 4 ? Jeg husker tilbake fra tekken 3 at du måtte runde spille så så mange ganger med en person så fikk du en ny drakt til den personen.. er det noe sånt i tekken 4? Nei, ikke det med draktene. Men hvis du trykker O på Xiaoyu får du venninnen hennes Miharu. Trykker du O på Christie får du Eddie. Trykker du [TREKANT] eller O på Lee får du Violet. Og hvis du runder Tekken Force, får du en bane som hete Dojo (har ikke klart det selv) Så det er vel det eneste på T4... Gleder meg til 5'a da Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Viste ikke det med Tekken force.. er det så vanskeligt da? Gleder meg også til tekken 5 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Viste ikke det med Tekken force.. er det så vanskeligt da? Hmm.. Ja, det blir litt vanskelig etterhvert. Har funnet ut at Brian er bra og bruke der, fordi han er sterk og rask Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Hehe, prøver nå.. med Kazuya. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hehe, prøver nå.. med Kazuya. Kazuya og Heihatchi er mine store favoritter Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Helt likt som meg da! Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 HEHE, jeg kom til level 4 så blei jeg eid av Heihatchi! Prøver videre i morgen.. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Er det noen som vet om flere ting man kan gjøre? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Er det noen som vet om flere ting man kan gjøre? Tror ikke det er så mye mer... (link) Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jeg har rundet hele spillet og tekken force, men jeg fant ingen do-jo bane da Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Ny bane Nei, det ser ikke ut som det er flere ting.. Da er det bare og glede seg til Tekken 5 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 tekken force funker bra med brian ja, han har noen rsake slag som denger alle sammen, og de lave svingesparka hans er konge crowdkontroll. btw jegliker brian best og har ikke spillt så mye med noen andre, mene det var kanskje litt opplagt tekken force kan være vanskelig ja, bare ikke stress for mye og ikke få de på alle kanter Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 (endret) Ny bane Nei, det ser ikke ut som det er flere ting.. Da er det bare og glede seg til Tekken 5 Som mest sansynelig kommer ut 23 Juni Endret 20. mai 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Har bestilt det på CDON nå.. kommer i Juni Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Har bestilt det på CDON nå.. kommer i Juni Med mindre du har hørt det fra en ordentlig kilde,er det mest sannsynelig bare tøv. Namco har satt datoen til oktober, jeg har ikke hørt noe om en tidliger utgivelse. Nettbutikker bruker å sette datoer, slik at folk tror det kommer tidligere og bestiller, men da må de nok vente en stund. Men det er lov å håpe på at det kommer i juni. EDIT: Utgivelsen er den 23. juni. Endret 20. mai 2005 av Snaper Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Har bestilt det på CDON nå.. kommer i Juni Med mindre du har hørt det fra en ordentlig kilde,er det mest sannsynelig bare tøv. Namco har satt datoen til oktober, jeg har ikke hørt noe om en tidliger utgivelse. Nettbutikker bruker å sette datoer, slik at folk tror det kommer tidligere og bestiller, men da må de nok vente en stund. Men det er lov å håpe på at det kommer i juni. EDIT: Utgivelsen er den 23. juni. Faen Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Er du ikke glad for at du slipper å vente helt til oktober?23. juni er jo en del tidligere. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Så ikke editen din... Endret 10. desember 2007 av sv3inung Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Jeg gleder meg fælt til og spille det nå. Så en del bilder jeg ikke hadde sett før.. Bilder av Jinpachi (faren til Heihachi) Endret 13. mars 2008 av surface7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå