Erik J. Nilsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Sunbeam Chameleon Mange vil ha lys i kabinettet, men hvilken farge skal man nå velge? Sunbeam eliminerer det problemet en gang for alle med den trinnløst justerbare Chameleon. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 artig.. passer kanskje bra i ett show off kabinett.. meeen.. ikke noe for meg nei Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 jepp, artig den der... men for meg holder det i masse vis med 2x 30cm UV lys Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 tror dere jeg kan koble en viftestyring på samme måte lit og stille katodene? viftestyringen greier 20w, så noen katoder vet jeg den klarer uten problem. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Har dette settet selv, og må si meg meget fornøyd. Dette passet perfekt for meg, for jeg liker å bytte på ting ofte Er enig i at rødfargen er litt svak, men den trenger ikke være sterkere i mitt tilfelle Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Fin test, fint produkt. Litt vanskelig å få et godt bilde av lyseffektene utfra bildene. Umulig å ta bilde av slikt - det vet vel alle Har et spørsmål til dere som har montert dem: Hva synes dere om tykkelsen på kablene ut til lyskasterene? Er det kurrant eller blir det fort litt stygt. Har sett bilde under, men hvis noen har monteringserfaringer... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 tror ikke det skal være noe problem å strekke kablene langs en list elns, slik at de ikke er synlig Lenke til kommentar
Aleksander Eide Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Chameleon har nemlig separate lys for de tre primærfargene (rød, grønn, blå), og ved å kunne justere disse trinnløst har brukeren tilgang til alle tenkelige fargerkombinasjoner. Hehehe.. :!: Hva skjedde med rød, blå og gul? Blå + gul = grønn vet dere.. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Fin test, fint produkt. Litt vanskelig å få et godt bilde av lyseffektene utfra bildene. Umulig å ta bilde av slikt - det vet vel alle Har et spørsmål til dere som har montert dem: Hva synes dere om tykkelsen på kablene ut til lyskasterene? Er det kurrant eller blir det fort litt stygt. Har sett bilde under, men hvis noen har monteringserfaringer... Har lagt mine oppe langs kanten på kabinettet sånn at de ikke ses når døra er på(med mindre man legger seg ned inntil kabinettet og kikker opp med lys rett på dem Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Spennende sak, må vel nesten ha en sånn på sikt. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Artig sak, men neppe noe for meg Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Temmelig tøff liten ting dette. Har den selv. Passer utrolig bra i pcen min. Den har to etasjer på en måte. En del blå vifter nederst, og alle "lyskasterne" oppe, så får mange morsomme kombinasjoner av det. Har i tillegg 4 kald kadoder på 30 cm Bilder finner dere på siden min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå