mack_ Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Sikler litt på LCD-skjerm, og helst så billig som mulig med grei kvalitet. Noen som har erfaringer med denne fra Viewpia? Må ha en TV som varer i MANGE år (familien min er ikke akkurat de som kjøper ny TV hele tiden)! Er det lurere å legge på litt på prisen og få et mer anerkjent merke? Hvor lang er holdbarheten på en slik skjerm? Specsen ser i mine uerfarne øyne helt overlegne ut i forhold til andre skjermer i samme prisklasse Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nå er jeg ingen LCD-TV ekspert her men mener å ha lest et sted at LCD-TV`er værer godt over 60 tusen timer noe som tilsvarer 14-20 år levetid avhengig om du sitter og ser på TV i 5 eller 8 timer hver dag. Ang om den LCC-TV`en du gav linken til er bra eller ikke kan jeg ikke svare pga er usikker og er selvfølgelig ute på jakt eter en LCD-Tv selv som deg og det til en rimelig penge Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Fin levetid det der, jeg ble positivt overrasket hvis det du sier stemmer! Men vil fortsatt ha innspill på om dette/en annen TV er et godt kjøp! Det må da være noen her som vet noe om LCD-TVer? Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå