Gå til innhold

Viewpia 32" LCD - Noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Sikler litt på LCD-skjerm, og helst så billig som mulig med grei kvalitet. Noen som har erfaringer med denne fra Viewpia? Må ha en TV som varer i MANGE år (familien min er ikke akkurat de som kjøper ny TV hele tiden)! Er det lurere å legge på litt på prisen og få et mer anerkjent merke? Hvor lang er holdbarheten på en slik skjerm? Specsen ser i mine uerfarne øyne helt overlegne ut i forhold til andre skjermer i samme prisklasse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg ingen LCD-TV ekspert her men mener å ha lest et sted at LCD-TV`er værer godt over 60 tusen timer noe som tilsvarer 14-20 år levetid avhengig om du sitter og ser på TV i 5 eller 8 timer hver dag. Ang om den LCC-TV`en du gav linken til er bra eller ikke kan jeg ikke svare pga er usikker og er selvfølgelig ute på jakt eter en LCD-Tv selv som deg og det til en rimelig penge :)

Lenke til kommentar

Fin levetid det der, jeg ble positivt overrasket hvis det du sier stemmer! Men vil fortsatt ha innspill på om dette/en annen TV er et godt kjøp! Det må da være noen her som vet noe om LCD-TVer?

Takker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...