s1xer Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Når jeg skrur på datamaskinen kommer det ikke bilde på skjermen og aktivitetsknappen på skjermen lyser orange (inactive). Jeg har sendt inn både hovedkort, skjermkort, prosessor og harddisk til komplett. Jeg har testa skjermen på andre pc'er og den fungere som den skal. Det "høres" ut som alt fungere når jeg skrur på pc'en, hardisken jobber og alle vifter går. Men før når pc'en fungerte gav hovedkortet et pip under oppstart, men det skjer ikke nå. Hva kan dette komme av? Noen tips/hjelp? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Du kan prøve å ta ut batteriet(pcen må være av) og sette det inn igjen, eller clear CMOS. Lenke til kommentar
s1xer Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg tok ut batteriet og satte det inn igjen, men ingen forandring. Hvordan "clearer" jeg CMOS? (Jeg er små-n00b ) Lenke til kommentar
s1xer Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 glemm det.. fant det på komplett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå