Dan Hansen Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Kan man installere Linux eller *BSD fra en CD-ROM tilkoblet USB-porten? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 ...ingen som vet? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg har aldri prøvd det selv, men det går vel ikke an å boote en slik cd-rom direkte (gjelder forsåvidt alle OS), men hvis du lager en bootdiskett og det ligger en kernel med usb-støtte på så kan det jo være håp. Har dessverre ikke noen usb-cdrom liggende så jeg får ikke testa det... Lenke til kommentar
Gopp Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Quote: Langbein skrev (2002-07-12 13:38):Jeg har aldri prøvd det selv, men det går vel ikke an å boote en slik cd-rom direkte (gjelder forsåvidt alle OS), men hvis du lager en bootdiskett og det ligger en kernel med usb-støtte på så kan det jo være håp. Har dessverre ikke noen usb-cdrom liggende så jeg får ikke testa det... Jeg tror FreeBSD kan gjøre dette, men har ikke forsøkt. Det "særeste" jeg har installert fra er PCMCIA-floppyen til Libretto'en min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå