Cowwy Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Hei. Jeg har hørt at Intelli mouse 3.0, den gamle gode Microsoft modellen ikke produseres lengre. Er dette sant? Hvis ikke, er det noen her som vet hvor jeg eventuellt kan bestille den.. ? Bør helst være fra Europa.. På forhånd takk. M.v.h Mr CoW! Endret 8. mai 2005 av Cowwy Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Microsoft Intelli 3.0 lages ikke lengre, det er korrekt. Jeg mener og ha hørt at de selger 3.0 muser i SK-gaming shop eller noe slik. SK = CS klan. Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 de har starta og lagge 3,0 igjen bare vent og se;P Lenke til kommentar
Cowwy Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 Hmm. Hvor har du hørt det? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Den selges her www.gaming-gear.net Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 SK = CS klan. Jeg må få minne om at de også spiller spill som WC3. De er en "multi-gaming clan". Håper de lager en ny versjon av 3.0, den er så fin. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Skjønner ikke hvordan Microsoft kan finne på noe så dumt som å bytte ut IE 3.0 med noe så fryktelig som 4.0 er. Huff og huff. Lenke til kommentar
Totti Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 man får fortsatt sak i 3.0 på www.steelpad.com men da må man kjøpe musematte og.. www.gaming-gear.net hadde den og en liten stund ja, men det er ikke så mye annet som er å oppdrive om dagen desverre.. Håper de starter og lage de igjen ja Lenke til kommentar
bassen Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ryktene sier at de har tenkt å produsere 3.0 igjen, men når? Ingen som vet.... Kilde: maxfps.se Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 USA .. får du tak i 2 typer http://www.alienware.com/GearShop_Pages/Ge...0480&CatId=1154 http://www.alienware.com/GearShop_Pages/Ge...0486&CatId=1154 Lenke til kommentar
xhenrik Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Fant en del butikker på Froogle som selger den billigere enn de som var brandet Alienware. http://www.google.com/froogle?q=intellimou...=Search+Froogle Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hehe...utrolig hvor populær denne musa er blitt, lurer på hvor mange innlegg jeg har lest på forumet i løpet av de siste 10 månedene med folk som lurer på hvor den er å få tak i. Ikke rart, for den er jo glimrende. Leste forresten om en som bestilte fra Alienware og som fikk en 4.0 moddet med blå led istedet for 3.0. Det er lenge siden 3.0 har vært å oppdrive på normalt vis, og det må nok ny produksjon til for å bedre situasjonen. Enn så lenge kan jeg anbefale å ta en titt på Logitech MX510. En rimelig og bra gamingmus i samme segment. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå