El Matador Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 (endret) Hei! Jeg skal kjøpe meg tv-kort til pcen, men sliter med å velge. Jeg har tenkte på dette Leadtek, Men er slettes ikke sikker. Siden jeg ikke gidder å sjekke er det Video inn på kortet? Hvilket vil dere anbefale? Jeg vil ikke ha dyrere kort en det leadtek kortet! Foresten, Hvordan blir kvaliteten når man kobler inn et HI8 kamera og kopiere inn på pcen? med Video-inn funksjonen. Endret 9. mai 2005 av Kissa4ever Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 tvkort med video ut? Huff som jeg roter nå. Endret. Se om du forstår det bedre nå. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 *bumper* etter 26timer Noen som kan hjelpe meg? Skal nemelig kjøpe snart. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kjenner ikke til markedet godt nok til at jeg kan gi deg noen spesfikke tips - men jeg tror TV-inn chippene som er tilgjengelige på ViVo kort idag bør ha samme standard som tv-in chippene - altså jevnt over samme kvalitet uansett hvilket kort du velger. Skal du virkelig ha god kvalitet så ville jeg nok ha vurdert et vanlig tv-kort og kjøpt et eget dedikert tv-in kort isteden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå