macaune23 Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Helt plutselig fikk jeg veldig liten skrift i explorer :/ er nesten så liten at den er uleselig. Se på bildet jeg la ved, har prøvd å restarte maskinen men funker ikke det heller. Noen som vet hva problemet er ? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hold inne ctrl og skrull med musa, da blir det lite eller stort. Du kan også gå på viwe -> text size så velger du der. Lenke til kommentar
macaune23 Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 takk ble jo helt gærn i øynene nesten så jeg måtte hente bestemors briller med 5mm tykt glass så jeg kunne lese hva som stod der Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg