Dinsdale Skrevet 12. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2002 Kjøpte bra pc på Multicom, Eneste problemet er at viften bråker mer en Gardermoen. Det er en 1700xp 1,4ghz Noen som kan anbefale en bra vifte som bråker lite og kanskje også gi meg adressen til det aktuelle nettstedet? Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 12. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2002 Se sig. http://www.Microplex.No Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2002 Ok, tenker jeg handler en Silent Viking. Men hvordan er monteringen, er det enkelt eller? To klips leste jeg et sted....er det så enkelt? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2002 Det er veldig enkelt, men å kjøpe en shims i tillegg kan være greit :smile: Da er du sikrere på at du ikke knuser kjerna. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2002 Ok, føler meg skikkelig mørkegrønn nå....shims???, hva er det?? Lenke til kommentar
maggen Skrevet 12. juli 2002 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2002 Er helt greit å være mørkegrønn, man skifter gradvis farge etterhvert :smile: Shims er en liten "plate" man legger mellom kjøleren og prosessoren. I platen er det små hull der prosessoren og gummiputene stikker opp. Brukes som sagt for å minske sjangsen for å knuse kjernen. Når det gjelder vifteløsning, ble jeg selv litt skuffet over Silent Viking. Viften er stor, nærmere gigantisk etter min målestokk (bra!), men den holdes på plass kun av de midterste festene på prosessor-socketen. Synes de kunne gått for en mer solid løsning, det er tross alt snakk om 0.5 kg metall.... -magnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå