Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tp over til naboen prosjekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

TIPS: For å sjekke hvor stabil linja di er, kan du en natt ta og sette maskina til å pinge den andre.

ping -n 1000 10.0.0.x

Dette vil pinge kompisen din sin maskin 1000 ganger, og du vil se om du har mye packetloss. ;)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Okæj.. ska gjøra det i helga:P

men etter det vi har testa hitill så tror jeg det ikke kan væra så mye, overførte noen filer og filmer på noen GB sent i går kveld og det gikk som vanlig syns je :D

Lenke til kommentar
Personlig ville jeg droppe slange eller rør. Kjøp billig kabel, stikk en renne med spaden (1-2 minutt på metern) legg den rett under torva. Surr evt. litt gaffa på kabelen der den går over veldig skarpe steiner. Ingen problemer med trekking, kondens og annet muffens. Kabelen vil brytes ned, men den vil uansett holde i mange år. Bytt den ut når den er ødelagt. Man får to, om ikke tre kabelskift for prisen av slange eller rør.

Dette er vel da helst når du ikke setter noen verdi på din egen fritid?

Lenke til kommentar
Personlig ville jeg droppe slange eller rør. Kjøp billig kabel, stikk en renne med spaden (1-2 minutt på metern) legg den rett under torva. Surr evt. litt gaffa på kabelen der den går over veldig skarpe steiner. Ingen problemer med trekking, kondens og annet muffens. Kabelen vil brytes ned, men den vil uansett holde i mange år. Bytt den ut når den er ødelagt. Man får to, om ikke tre kabelskift for prisen av slange eller rør.

Dette er vel da helst når du ikke setter noen verdi på din egen fritid?

Nå fikk vi jo kabel og slange ganske billig å da. (eller han da.)

jeg syntes det bare er litt morro jeg, for nå kan jeg og naboen sitta og spille sammen, og "bytte" filmer veldig enkelt og helt uten å flytte pc'ene en tomme :p

+ att han får internett.

har 1Mbit nå, men skal oppgradere til 3Mbit, så det blir litt linje på hver :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...