Gå til innhold

Skriverport virker ikke med min Mp3

Anbefalte innlegg

Har en gammel Mp3 spiller "Soul S1" og den benytter seg av Skriverporten for å overføre filer, men jeg har WinXp på min Pc, og da får jeg ikke Skriverporten til å virke med overførings programmet. Finnes det en løsning.

Programmet står på Kompabilitet for win98. Dette skulle da virke, jeg har Ntfs filsystem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har en gammel Thomson Lyra som oxo bruker LPT. trengte bare en ny driver for å få den til å virke med Windows Mediaplayer

den funket da ikke lenger med den medfølgende programvare

Hvilken driver brukte du? jeg får fram på mp3en at jeg er tilkoblet men Programvaren finner den ikke.

Og mediaplayer finner den heller ikke. har du noen spesielle Instiler på Lpt porten?

Lenke til kommentar

med mp3 spilleren min må du bruke en CF leser (den som følger med bruker LPT)

hva din bruker vet jeg ikke. men det beste må vere å lete på sidene til fabrikanten av din mp3 spiller

fant noe her som kanskje er det du leter etter soulplayer dette er produsenten til mp3 spilleren din, men det ser ut som de har sluttet å levere support til den gamle S1

Endret av DArkwIng
Lenke til kommentar

Finner ingen ting, er det noen her som kan dette med kompabilitet og gamle Mp3 programmer? finnes det en måte å skrive om programmet slik at det finner Lpt porten?

Er desperat. har ikke lyst til å kjøpe ny Mp3 da den jeg har, har super lydkvalitet og brukervenlig :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...