oyvind_b Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg har laget en film i Premiere som varer i ca 30 minutter. Jeg har forstått at maks størrelse på AVI-filer er ca 19 minutter? (Premiere stoppet hvertfall etter ca 19 minutter ved eksport til AVI-fil). Finnes det noen triks for å få alt i en AVI-fil? Hvordan er det lurt å eksportere fra Premiere? Må jeg bare finne "best mulig skille-sted" i filmen og eksportere to ganger? Takknemlig for svar... Ø. Lenke til kommentar
Jesus Halten Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Mer info her http://www.adobe.com/support/techdocs/100d2.htm Lenke til kommentar
LeD Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Kanskje problemet er at Windows98 har en maks filstørrelse på 2GB? LeD Lenke til kommentar
oyvind_b Skrevet 12. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg kjører XP, men det er mulig disken er FAT32... trodde ikke det, men jeg skal sjekke. (tror AVI-filen min var på ca 4 GB) Ø. Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hm.. Jeg prøver å capture i avid liquid 7 og det henger seg etter ca 19 min der også.. når videofilen er blitt 3,99 GB.. Hva er løsningen på dette problemet? :S Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Konverter/formater disken til NTFS. FAT32-filsystemet har ei maksgrense på filstorleikar på 4GB, NTFS har ingen. Det gjer du slik (saksa frå eit anna forum): For å konvertere en disk til NTFS:Klikk på Start og deretter på Kjør. I vinduet som kommer opp, skriver du inn (i eksemplet er d: disken som skal konverteres): convert d: /fs:ntfs og klikker OK Du får nå opp spørsmål om volumnavn som du kan fylle ut eller bare trykke Enter for å fortsette. Når konverteringen er ferdig, kommer det opp en melding om det. Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Takker Var å sjekket disken rett etter at jeg la inn forrige post, ble overrasket over å se at den var fat32 ja.. men e vel fordi WD ikke vet om vi kommer til å bruke disken til windows xp eller linux f.eks... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå