End-re Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Fant fram photoshop etter at det har støvet ned i en god del måneder. resultatet av kjedsomhet: Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Kjeda meg, så jeg måtte tegne. I call him Jens. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 Begynte å prøve meg litt på manga/anime-tegning på fredag da jeg har noen kamerater som er veldig interessert i dette. Min beste så langt: Kritikk? Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 Bra begynnelse. Jobb litt mer mer ansikssymetrien. Dvs bedre balanse mellom høyre og venstre ansiktshalvdel. Feit gjerne opp de letteste strekene når du begynner å bli fornøyd med skissen din. Lykke til. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 29. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2006 Er klar over at jeg ikke helt får til god ansiktssymetri. Men skal prøve å bli bedre der. I hovedsak så fokuserte jeg på håret i denne skissen da. Takk for svar! Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 30. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2006 Likte egentlig ikke håret, litt spesiell frisyre. Ellers ikke så værst Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg fikk netopp et bud på 250 kr for dette bildet, og det er det 3. budet jeg har fått. Jeg synes det er urolig moro at folk faktisk vil kjøpe bildene mine nå, spesielt siden hovedidèen til dette var stjelt, og jeg malte det på relativt kort tid! Veldig dårlig fotografi med tanke på blitsen, jeg kan kanskje ta et bedre bilde senere om jeg gidder Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 ser jo ut som et veldig fint bilde, så skjønner at folk vil kjøpe det Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 hmmm, har jeg rett hvis jeg sier at det ligner litt på klokkemaleriet til Salvador Dali?? Fikk asosiasjoner med det. Nice work. Bortsett fra blitzlyset. Tips: Ta bildet litt på skrå fra bildet, da slipper du refleks av blitzen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Følte for å legge ut en 10 minutters skisse som jeg mekka mens jeg skulle se på tv. Så fant jeg ut at vi har mista tvsignalene atm : ( Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Haha, parabolantenne? Hadde det samme, og måtte børste vekk 20cm snø fra antenna Skillpadde: Bildet ditt er fint. Skjønner selv at folk vil kjøpe det! Har nettopp lagt inn tableten nå! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 ikke parabol nei. Kabel. Har sånn skriftoppgave på skolen. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 den var forferdelig rå Shikamaru! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Jeg holder på å jobbem med dette bildet, men trenger feedback før jeg gjør noe videre. Hvordan kan det bli bedre, og hva ser rart ut? Fargene ble litt fucka, så jeg legger ved et bilde av en versjon før jeg kom så langt som nå. Og her er en fisk vi måtte male. Den ble utrolig stygg, men det får så være. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Synes du er flink. Likte måten du skygge la det øverste bildet på Hva har du tenkt å gjøre med det videre? Tenker da på bakrund, detaljer og sånt. Likte ikke skummel-fisk bildet noe særlig. Endret 1. november 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Hehe, fin-fin skoleoppgave for tida. Kopier en kunster. Kopierer Guybrush Threepwood! Bildet kommer om noen uker. Har bare 2 timer i uka Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Liten tid til å tegne nå for tida men oppdatert litt på dette bildet : Endret 3. november 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Den hånda inntil treet irriterer meg litt egentlig. Virker litt unaturlig sånn den er. Også ville jeg fortsatt ha gjort henne lengre Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Laget denne i 3D Studio Max: Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Veldig bra malt skilpadde! flotte skygger! Ser ingenting galt med det! Syns det ble fint Thom merlin! Fin stemning i bildet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå