lubb Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Myrsnipa : Flotte bilder.. Liker stilen din veldig godt. Spesielt den litt mystiske stemninga du har fått fram. Må si bildene dine hadde past veldig godt inn i en barnebok eller lignende. Vil gjerne se flere ting du har laget. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Myrsnipa: Jeg syns farveleggingen din er vidunderlig! du klarer å skape en veldig fin stemning,. men jeg syns at drage1 virket litt stiv, du tegner kjempefint og drage2 så veldig bra ut, men den første så litt uttstoppet ut... Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Ferdig! Hva synes dere? edit referance bilde er brukt av reven edit2 Bilde oppdatert Endret 9. oktober 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Den likte jeg Var bra du har valgt en annen bakgrunn, så har du ogsså fått med hele dyret, ikke bare hode og litt mer. Bra du har gjort slik at fjellene blir lysere bakover (luftperspektiv om jeg husker rett).. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Enormt bra! Flotte farger, du eier denne tråden altså Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Takker Kan jo si at jeg ikke har fargelagt i photoshop denne gangen. Nesten bare brukt Painter. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Najs! brukte du lang tid på dette bildet da? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Najs! brukte du lang tid på dette bildet da? 7027235[/snapback] tja 7 timer kansje, er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kordan lager man slike bilder? Tegner du de eller? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ja han tegner de også fargelegger han de i PS eller painter Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 tegnet og malt i Painter Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ikke værst, ikke værst Hadde det værst større ville jeg brukt det som wallpaper :3 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ikke værst, ikke værst Hadde det værst større ville jeg brukt det som wallpaper :3 7030182[/snapback] Æææ! Det burde vært mulig å kicke folk som bruker katte-smileyen! Sikkert Narotufreak også @Thom: Ikke verst det bildet der, gjennomført og pent Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Ikke værst, ikke værst Hadde det værst større ville jeg brukt det som wallpaper :3 7030182[/snapback] Ikke det at jeg tror du kommer til å bruke den som wallpaper men har fikset størrelse og en del andre små ting Jesper Karsrud: Takk Endret 9. oktober 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ferdig!Hva synes dere? edit referance bilde er brukt av reven edit2 Bilde oppdatert 7027042[/snapback] Bra tegning! Likte spesielt godt fjellet. Stå på, du er med på å holde denne tråden i live. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Thom Merlin, du sier du brukte 7t, var det sammenhengende? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Thom Merlin, du sier du brukte 7t, var det sammenhengende? 7031359[/snapback] Holdt på med det i 3 dager. Veldig usikker på hvor langt tid jeg brukte men når jeg tenker meg om tror jeg at jeg brukte rundt 6 timer kansje^^ Synes du det er mye? Bra tegning! Likte spesielt godt fjellet. smile.gif Stå på, du er med på å holde denne tråden i live. Takker Endret 9. oktober 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 For meg er det utrolig mye, har ikke allverdens tolmodighet også når jeg legger noe fra meg så starter jeg heller på nytt enn å forsette med noe om jeg legger det fra meg en stund Men utrolig bra gjort, watcher deg på deviant nå Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) For meg er det utrolig mye, har ikke allverdens tolmodighet også når jeg legger noe fra meg så starter jeg heller på nytt enn å forsette med noe om jeg legger det fra meg en stund Men utrolig bra gjort, watcher deg på deviant nå 7033000[/snapback] Har egentlig det samme problemet selv. De populære malerene på deviantart bruker jo 30 timer på mange av sine detjalerte verk. Blir så utalmodig når jeg nærmer meg slutten Watcher deg nå foresten edit nådde netopp 1000 page views på DA :!: Endret 9. oktober 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Takk skal dere ha Lubb og goliatmo ! Kjempeflott bilde Thom Merlin! Flott stemning! Har ikke mange bilder tilgjengelig på data, men har to som er tatt bilde av. (beklager for ikke-topp kvalitet) Dette er akvarell. Jeg har malt akvarell svært sjeldent, og liker det ikke Men dette syns jeg ble ganske okei. Selv om det ble litt mye blyantstreker med. Dette er et stort maleri. Malt med akryl. Malte det for mange år siden da jeg gikk på grunnkurs på Vgs. Kunne ha endret på mye i ettertid, men kan jo ikke male på gamle malerier som jeg dengang syns ble bra. Blir litt juks. Har ikke malt eller tegnet på mange år nå. Kansje jeg skulle begynne igjen. men mister jo litt motet av de som er veldig flinke og har skikkelig talent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå