Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Myrsnipa : Flotte bilder.. Liker stilen din veldig godt. Spesielt den litt mystiske stemninga du har fått fram. Må si bildene dine hadde past veldig godt inn i en barnebok eller lignende. Vil gjerne se flere ting du har laget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke værst, ikke værst :)

Hadde det værst større ville jeg brukt det som wallpaper :3

7030182[/snapback]

Ikke det at jeg tror du kommer til å bruke den som wallpaper men har fikset størrelse og en del andre små ting :yes:

Jesper Karsrud:

Takk :)

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar
Thom Merlin, du sier du brukte 7t, var det sammenhengende?

7031359[/snapback]

Holdt på med det i 3 dager. Veldig usikker på hvor langt tid jeg brukte men når jeg tenker meg om tror jeg at jeg brukte rundt 6 timer kansje^^

Synes du det er mye?

Bra tegning! Likte spesielt godt fjellet. smile.gif Stå på, du er med på å holde denne tråden i live.

Takker :)

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar
For meg er det utrolig mye, har ikke allverdens tolmodighet også når jeg legger noe fra meg så starter jeg heller på nytt enn å forsette med noe om jeg legger det fra meg en stund :p Men utrolig bra gjort, watcher deg på deviant nå :)

7033000[/snapback]

Har egentlig det samme problemet selv. De populære malerene på deviantart bruker jo 30 timer på mange av sine detjalerte verk. Blir så utalmodig når jeg nærmer meg slutten :(

Watcher deg nå foresten :)

edit

nådde netopp 1000 page views på DA :!:

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar

Takk skal dere ha Lubb og goliatmo ! :blush:

Kjempeflott bilde Thom Merlin! :thumbup: Flott stemning!

Har ikke mange bilder tilgjengelig på data, men har to som er tatt bilde av. (beklager for ikke-topp kvalitet)

Dette er akvarell. Jeg har malt akvarell svært sjeldent, og liker det ikke :p Men dette syns jeg ble ganske okei. Selv om det ble litt mye blyantstreker med.

bilde2-1.jpg

Dette er et stort maleri. Malt med akryl. Malte det for mange år siden da jeg gikk på grunnkurs på Vgs. Kunne ha endret på mye i ettertid, men kan jo ikke male på gamle malerier som jeg dengang syns ble bra. Blir litt juks. ;)

bilde.jpg

Har ikke malt eller tegnet på mange år nå. Kansje jeg skulle begynne igjen. men mister jo litt motet av de som er veldig flinke og har skikkelig talent! :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...