Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sett den redigerte versjonen. Min kommentar _var_ til råbildet. Det gjelder jo ikke bare å være god på manipulering, men også å ta gode bilder. Bildeeffekter er, etter min syn, ikke til for å lyve med. Heller for å heve fokusen på det som allerede er bra ved et bilde.

Orginalen var vel egentlig bedere  :ermm:

6992225[/snapback]

Fuglen er ikke i fokus og er "dobbel". Er dette med hensikt?

6993317[/snapback]

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

6993317[/snapback]

Det er "med hensikt" fra bokfinkens side. Den har en mørk flekk rett over nebbet, og sitter og synger. Altså ikke et ekstra øye, eller et ekstra nebb... :)

Min kommentar _var_ til råbildet. Det gjelder jo ikke bare å være god på manipulering, men også å ta gode bilder. Bildeeffekter er, etter min syn, ikke til for å lyve med. Heller for å heve fokusen på det som allerede er bra ved et bilde.
Den der kan du heller dra inne i bildekritikkforumet. Hensikten her var jo tydelig ikke å "lyve om" originalbildet, men å lage et nytt bilde. :thumbup:
Lenke til kommentar

6993317[/snapback]

Det er "med hensikt" fra bokfinkens side. Den har en mørk flekk rett over nebbet, og sitter og synger. Altså ikke et ekstra øye, eller et ekstra nebb... :)

Min kommentar _var_ til råbildet. Det gjelder jo ikke bare å være god på manipulering, men også å ta gode bilder. Bildeeffekter er, etter min syn, ikke til for å lyve med. Heller for å heve fokusen på det som allerede er bra ved et bilde.
Den der kan du heller dra inne i bildekritikkforumet. Hensikten her var jo tydelig ikke å "lyve om" originalbildet, men å lage et nytt bilde. :thumbup:

6997101[/snapback]

Helt enig :)

Lenke til kommentar

Så mange bra arbeid! Moro at folk er kreative!

Mitt bidrag:

Malt med akryl, er ikke noen flink datategner, så her går det meste for hånd.

Drage 1

drage2.jpg

Drage 2. egentlig i farger, men når jeg scanna bildet inn, fant jeg et så fint filter som jeg brukte som gav det mer gammelt preg. :)

liggendedrage2.jpg

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger dere! :)

Neitakk hyggelig med komplimang! ;)

Ureallistisk er vel det meste jeg tegner og maler. :p Har vel aldri vært noen realistisk tegner/maler. Mange sier at jeg har et mer tegneseriepreg /barnslig uttrykk i bildene mine, så det er vel den stilen jeg har. Om jeg vil eller ei. hehe. Å tegne noe fotokopisk eller i den duren er ikke meg.

Her er forresten bildet i farger. (måtte ta bildet av det, siden det er med ramme)

drage.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...