Thom Merlin Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) bra, men syns det er litt for uklart på en måte 6991914[/snapback] enig, slørva en del. Kan legge ved orginal bildet edit Orginalen var vel egentlig bedere Endret 3. oktober 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Du ga den mye mer fjær Syns du fikk masse liv i den der. Nesten så jeg fikk lyst til å "klappe" den Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Du ga den mye mer fjær Syns du fikk masse liv i den der. Nesten så jeg fikk lyst til å "klappe" den 6992934[/snapback] Takk takk Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Fuglen er ikke i fokus og er "dobbel". Er dette med hensikt? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Fuglen er ikke i fokus og er "dobbel". Er dette med hensikt? 6993317[/snapback] Nei, bare dårlig arbeid fra min side Meningen var å få det til å se ut som et maleri. Skjønner ikke helt hva du mener med dobbel Takker for kritikken Endret 3. oktober 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 6993708[/snapback] Det der er jo orginal bildet. Gammelt kammera med dårlig zoom, altså ikke min feil^^ Se en side lenger bak i tråden, der ligger den redigerte verisjonen Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg har sett den redigerte versjonen. Min kommentar _var_ til råbildet. Det gjelder jo ikke bare å være god på manipulering, men også å ta gode bilder. Bildeeffekter er, etter min syn, ikke til for å lyve med. Heller for å heve fokusen på det som allerede er bra ved et bilde. Orginalen var vel egentlig bedere 6992225[/snapback] Fuglen er ikke i fokus og er "dobbel". Er dette med hensikt? 6993317[/snapback] Endret 3. oktober 2006 av neitakk Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Fuglen er ikke i fokus og er "dobbel". Er dette med hensikt?6993317[/snapback] Det er "med hensikt" fra bokfinkens side. Den har en mørk flekk rett over nebbet, og sitter og synger. Altså ikke et ekstra øye, eller et ekstra nebb... Min kommentar _var_ til råbildet. Det gjelder jo ikke bare å være god på manipulering, men også å ta gode bilder. Bildeeffekter er, etter min syn, ikke til for å lyve med. Heller for å heve fokusen på det som allerede er bra ved et bilde.Den der kan du heller dra inne i bildekritikkforumet. Hensikten her var jo tydelig ikke å "lyve om" originalbildet, men å lage et nytt bilde. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Fuglen er ikke i fokus og er "dobbel". Er dette med hensikt?6993317[/snapback] Det er "med hensikt" fra bokfinkens side. Den har en mørk flekk rett over nebbet, og sitter og synger. Altså ikke et ekstra øye, eller et ekstra nebb... Min kommentar _var_ til råbildet. Det gjelder jo ikke bare å være god på manipulering, men også å ta gode bilder. Bildeeffekter er, etter min syn, ikke til for å lyve med. Heller for å heve fokusen på det som allerede er bra ved et bilde.Den der kan du heller dra inne i bildekritikkforumet. Hensikten her var jo tydelig ikke å "lyve om" originalbildet, men å lage et nytt bilde. 6997101[/snapback] Helt enig Lenke til kommentar
cmi Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 6993708[/snapback] Så vidt jeg kan se sitter den og synger, så vil ikke akkurat si den er dobbel... hvor er da det doble hodet...? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Det kan godt være jeg som ser feil. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Ser heller ut som om den sitter der å synger. Eller kanskje han sitter der å banner og er sur. Jeg kan ikke fuglespråk Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Poenget er uansett at hadde bildet vært tydeligere, så hadde jeg ikke sett feil Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Så mange bra arbeid! Moro at folk er kreative! Mitt bidrag: Malt med akryl, er ikke noen flink datategner, så her går det meste for hånd. Drage 1 Drage 2. egentlig i farger, men når jeg scanna bildet inn, fant jeg et så fint filter som jeg brukte som gav det mer gammelt preg. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Den fargelagte var veldig bra ! Liker stilen din. Selv om ingen drager er realistisk, er tegningene dine litt "stive" og urealistiske på en måte. Skulel gjerne ha sett verisjon 2 i farger Og kansje i større format. Endret 4. oktober 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Må få presisere at det er malerier, og ikke tegninger. Den dragen på fargebildet var utrolig flott malt. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Takk for tilbakemeldinger dere! Neitakk hyggelig med komplimang! Ureallistisk er vel det meste jeg tegner og maler. Har vel aldri vært noen realistisk tegner/maler. Mange sier at jeg har et mer tegneseriepreg /barnslig uttrykk i bildene mine, så det er vel den stilen jeg har. Om jeg vil eller ei. hehe. Å tegne noe fotokopisk eller i den duren er ikke meg. Her er forresten bildet i farger. (måtte ta bildet av det, siden det er med ramme) Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg synes den var mye bedere med farger Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Tok seg mye bedre ut i farger ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå