Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

takker de som likte bildet :thumbup:

king_of_kong: Har større verisjon, men tar det ikke langt tid å laste ned så store filer?

 

Shikaru sa jo bare det han mente da, og det er egentlig helt greit.

Han liker ikke min stil og jeg liker ikke hans stil/motiver :)

 

Du kan til tider være litt arrogant shikaru. Som om din stil er rett og alle andres feil.

Snakker alltid som om du er fasiten liksom.

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar

Dette er ikke ment for å starte en større diskusjon her, men jeg vil bare komme med et lite innspill til holdningen som Shikaru viser oss her.

Å komme med krass kritikk som av og til ikke henger på greip, kan i noen tilfeller for meg tyde på overlegenhet.

Jeg har også gått tegning, form og farge (14 år siden nå), og jeg kommer ikke med kommenterer om at jeg har gått den linja i annenhvert innlegg her.

 

Å være ydmyk ovenfor andre kan faktisk i lengden føre til at man blir mer satt pris på. Å være pompøs, stor i "kjeften" og hoven fører kun til at man mister respekt, deriblant av meg.

 

I begynnelsen var du ydmyk, Shikaru, men nå i den senere tid har du prøvd å fremheve deg med å rakke ned på de fleste som har bidratt med sine kreativiteter her.

Din stil har stort sett vært tegneserieaktig. Greit nok, du har forbedret deg, men du har liksom stagnert der. Trodde man lærte mer enn som så på formgivning.

 

I fremtiden hadde det vært kjekt å se deg som en likesinnet, istedefor som en pompøs fjert. :thumbup:

 

La oss heller avslutte diskusjonen om hvem som er best eller ikke. La det strømme inn med masse flotte bilder fra alle dere kreative sjeler.

 

ED209

Lenke til kommentar
Dette er ikke ment for å starte en større diskusjon her, men jeg vil bare komme med et lite innspill til holdningen som Shikaru viser oss her.

Å komme med krass kritikk som av og til ikke henger på greip, kan i noen tilfeller for meg tyde på overlegenhet.

Jeg har også gått tegning, form og farge (14 år siden nå), og jeg kommer ikke med kommenterer om at jeg har gått den linja i annenhvert innlegg her.

 

Å være ydmyk ovenfor andre kan faktisk i lengden føre til at man blir mer satt pris på. Å være pompøs, stor i "kjeften" og hoven fører kun til at man mister respekt, deriblant av meg.

 

I begynnelsen var du ydmyk, Shikaru, men nå i den senere tid har du prøvd å fremheve deg med å rakke ned på de fleste som har bidratt med sine kreativiteter her.

Din stil har stort sett vært tegneserieaktig. Greit nok, du har forbedret deg, men du har liksom stagnert der. Trodde man lærte mer enn som så på formgivning.

 

I fremtiden hadde det vært kjekt å se deg som en likesinnet, istedefor som en pompøs fjert.  :thumbup:

 

La oss heller avslutte diskusjonen om hvem som er best eller ikke. La det strømme inn med masse flotte bilder fra alle dere kreative sjeler.

 

ED209

6982334[/snapback]

 

 

Enig :)

Lenke til kommentar
Ja, greit nok.

Enig i at jeg er et rasshøl av og til ( les: veldig ofte ) og skal prøve å skjerpe meg.

6982615[/snapback]

 

Et steg om gangen, så er du der. :)

 

Alikevell prøver jeg å hjelpe til også.

6982615[/snapback]

 

Skjønner det, er bare måten du gjør det på.

 

Bare slapp meg om jeg blir sånn igjen :p

6982615[/snapback]

 

Som i "Slap my bitch up!!"? Ok, gi meg adressen, så skal jeg vel alltids gi en "hjelpende" hånd. :p

Lenke til kommentar

Du trengte ikke komme med det siste innlegget da, ED209. :)

Sa du ikke "et lite innspill"?

 

Vel, nok om det eller?

Bildet er flott det, og går det egentlig an å kalle noe for en klisjé i bildekunstverden? Det meste som kan males og fotograferes er allerede gjort. Skal dette sette en stopper for kunstneriske sjeler som ønsker fri utfoldelse?

Lenke til kommentar
må bare spørre hvilken skjerm modus dere har i når dere tegner, og hvilket format bruker dere?

Selv bruker jeg TIF i 2048*1500 for det meste.

TIF tar utrolig med plass :/

6986101[/snapback]

 

Ikke sikker på hva du mente nå, men jeg tegner som regel på pdf filer. ;)

 

Størrelsen, hvis jeg skal tegne "pirkete" er som regel 4000x3000 pixler. Kan kjøre større format, men da jobber maskinen treigt fordi RAM'en jobber overtid (1024Mb atm.).

Ønsker meg 2048Mb, men har ikke råd. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...