Shikaru Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Ja, jeg la egentlig litt merke til det sjøl. Det var enda litt større i starten Mulig jeg lager en tegning til, med samma motiv, bare for å sjekke om jeg klarer å gjøre det bedre. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Natta ble lang og kjedelig: http://img221.imageshack.us/my.php?image=dududuib9.swf 6955607[/snapback] Utrolig søt. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Lekte meg litt i Painter Er altså en himmel hvis noen skulle lure Endret 30. september 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 gaaaah! jeg har brukt opp blyanten min Oo Dette blir en lang helg Den var kul TM, du fikk til en ganske fin stemning. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 bruk litt større brush noen steder, og ha noen litt sterke streker også. Det skaper kontrast. Ser at du er veldig glad i blå/lilla Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) bruk litt større brush noen steder, og ha noen litt sterke streker også.Det skaper kontrast. Ser at du er veldig glad i blå/lilla 6972079[/snapback] Kan ikke bruke større brush tool enn det jeg gjør, det tøler ikke rammen. Og du har i grunn fåreslådd det med større brush nok i denne tråden Enig i det med at det skal være litt skarpere på de lysere partiene, har bare ikke kommet meg så langt enda. edit: er glad i blå og lilla ja, skal prøve å variere fargevalget mitt litt mer Den var kul TM, du fikk til en ganske fin stemning. Takk Endret 30. september 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Ble bra det der Synes ikke Elaine ligner 100% Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 om det skal ligne 100% må han jo nermest legge over da. Syns den var veldig bra jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Fanart ligner jo ikke nødvendigvis helt, men det at du så at det var elaine holder for meg ^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Tar noen på seg utfordringen med å tegne Ash (fra Pokèmon) som holder frem en pokèball? Gjerne med en heftig bakrunn! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Du kødder nå, ikkesant? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 yey, scanneren min er back in buisniess^^ link limk og link Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Jeg trur du burde prøve å inke det du lager goliatmo. Så du får fine streker på det ferdige greiene du gjør. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 når jeg får råd. Men jeg liker strekene på den måten.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Joda, om du liker strekene på den måten, så ha de slik. Men du kan jo legge strekene over sånn med penn? Syns tydeligere og ser bedre ut. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 skal prøve når jeg har råd^ Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 30. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Bare en ide jeg kom på her om dagen, kombinere en chopper med noe greier. Ble til slutt en BF2 soldat, død sådan. Soldaten er satt sammen av 5 forskjellige bilder av andre BF soldater for å få den rette sittestillingen. Dette tok noen timer og jeg ble brukbart fornøyd med resultatet. Ellers har jeg ikke noe å tilføye annet enn at sykkelen er hentet fra OCC. OCC goes BF2. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Du kødder nå, ikkesant? 6973344[/snapback] Gjorde vel egentlig det :!: Pokèmon var gøy når jeg var mindre, men nå er det bare så sykt kjedelig.. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 1. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2006 Du kødder nå, ikkesant? 6973344[/snapback] Men One Piece er helt greit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå