play`ern Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Niagarafossen var utroli kul!!!!!! Kunne tenkt mg det biltet hengende i stua jeg......c(= Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Jaja, jeg og en kamerat har hatt det skøy i sommer, og lekt oss i Vue 5 Infinite.. Her er et bilde jeg laget selv en natt jeg kjedet meg... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 One Piece? Ligner veldig. Meget meget bra serie forresten! Skal ha ALLE bøkene! er ikke i fra one piece nei, men fikk ideen derifra Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ah! Stilig bilde da uansett! Fargelegger du i Photoshop og da eller? Har holdt på en del med det selv, men det er masse arbeid med det. Ihvertfall for å få det bra! Går ikke an å jobbe professjonelt på en sånn måte med bare en dårlig kulemus! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Tegna for hånd i ferien det der. her er en til. og jeg veit om feilen i armleddet hans ser ut som om han er ute av ledd. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 kjeda meg ekstremt og tegna litt. dette er det nivået eg fekk til. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Heisan. Lenge siden jeg har lagt til noe her, det er rett og slett fordi jeg ikke har hatt tilgang til nett på en lang stund. Som jeg skrev tidligere hadde jeg kjøpt meg et tegnebrett hos en kompis. Nå i den senere tid har jeg begynt å få litt dreisen på det og legger ved en tidligere utgave (lille bilde) og en større og nyere versjon av et skallebilde jeg har laget. Originalen er det lille bildet. Det satt jeg på skolen og tegnet for så å ta bilde av tegningen, overføre det til maskinen og redigere det. Senere overførte jeg bildet tilbake til telefonen og sendte det som MMS til nevøene mine og det ble en kjempehit som bakgrunnsbilde til telefonene deres. Vet ikke hvor mange som evt. måtte ha det i dag. Kanskje noen av dere har det?? Ok, here goes. Original av "Skull" Stor versjon av "Skull" Er litt stolt av begge tegningene. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Stor versjon av "Skull" var definitivt best. Skikkelig bra. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Stor versjon av "Skull" var definitivt best. Skikkelig bra. Ja, virkelig fornøyd med den selv om det bare ble en skisse. Det lille bilde ble slik etter at jeg kjørte noen filter på det. Det jeg likte best med det var "Predator" effekten jeg fikk, og med blodige skyer i bakgrunnen ble det bare enda bedre syntes jeg. Takker for positiv omtale. Glad du likte det. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 lekte meg litt i photoshop gadd ikke å gjøre så mye med teksten Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Den "krusedullen" var tøff da! Men skriften hadde vel ikke helt den samme fargen? Stod ikke helt i stil med hverandre.... Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 kan noen please hjelpe meg, trenger noen tips til photoshop. får ikke til å bruke "gradient tool" flere ganger på samme bilde Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ny kreasjon ! Nå med større oppløsning. Jeg kaller den "Lyd 2". tok faktisk ganske lang tid å lage. Klikk på bilde for å forstørre hmm... ingen komentarer? var den så dårlig? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ny kreasjon ! Nå med større oppløsning. Jeg kaller den "Lyd 2". tok faktisk ganske lang tid å lage. Klikk på bilde for å forstørre hmm... ingen komentarer? var den så dårlig? Satte den nettopp som desktop background. så den var ikke dårlig. men er lite med kommentarer på kreasjoner til folk. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Her er et bilde jeg lagde for et par dager siden. jeg har tenkt til etterhvert når jeg får tid gjøre det litt mer innholdsrikt Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 en ting er at jeg synes det ble bra! en annen ting er at jeg ikke husker hva jeg gjorde helt.. men jeg har vitner på at jeg bare brukte 5-10 minutter (seriøst) http://www.home.no/tnn15/ABSTRAKT%20OG%20UFRESHT.jpg Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 en ting er at jeg synes det ble bra! en annen ting er at jeg ikke husker hva jeg gjorde helt.. men jeg har vitner på at jeg bare brukte 5-10 minutter (seriøst) http://www.home.no/tnn15/ABSTRAKT%20OG%20UFRESHT.jpg den ble bra den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå