Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisan.

 

Lenge siden jeg har lagt til noe her, det er rett og slett fordi jeg ikke har hatt tilgang til nett på en lang stund.

Som jeg skrev tidligere hadde jeg kjøpt meg et tegnebrett hos en kompis. Nå i den senere tid har jeg begynt å få litt dreisen på det og legger ved en tidligere utgave (lille bilde) og en større og nyere versjon av et skallebilde jeg har laget.

Originalen er det lille bildet. Det satt jeg på skolen og tegnet for så å ta bilde av tegningen, overføre det til maskinen og redigere det. Senere overførte jeg bildet tilbake til telefonen og sendte det som MMS til nevøene mine og det ble en kjempehit som bakgrunnsbilde til telefonene deres. Vet ikke hvor mange som evt. måtte ha det i dag. Kanskje noen av dere har det?? ;)

 

Ok, here goes.

 

Original av "Skull"

Stor versjon av "Skull"

 

Er litt stolt av begge tegningene. :p

Lenke til kommentar
Stor versjon av "Skull" var definitivt best.

Skikkelig bra. :)

Ja, virkelig fornøyd med den selv om det bare ble en skisse.

Det lille bilde ble slik etter at jeg kjørte noen filter på det. Det jeg likte best med det var "Predator" effekten jeg fikk, og med blodige skyer i bakgrunnen ble det bare enda bedre syntes jeg.

Takker for positiv omtale. Glad du likte det. :)

Lenke til kommentar
Ny kreasjon :p !

 

Nå med større oppløsning. Jeg kaller den "Lyd 2". tok faktisk ganske lang tid å lage.

 

sound4gk.th.jpg

Klikk på bilde for å forstørre

hmm... ingen komentarer? var den så dårlig?

Satte den nettopp som desktop background. så den var ikke dårlig. men er lite med kommentarer på kreasjoner til folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...