Thom Merlin Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Gode og mjuke bevegelser. Var jo litt artig laget og Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Usj, hater tween. Ting ser mye bedre ut om man lager det frame by frame. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Kansje ved mer avanserte ting ja, men passet fint i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 *herme etter goliatmo på bildemåten* Haha, neida, men det er på A3 så jeg orker ikke scanne to deler. Støgg som juling jeg vøtt, men det driter jeg i ^^ Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) helt grei den så du tegner på så store ark. Har bare sånne A4 ark som opprinelig er til kopimaskiner. Er det stor forskjell på ark typer? Hva med blyanter, stor forskjell på skrive blyanter og tegne blyanter? Tror jeg skal prøve litt blyant tegning igjen Endret 28. september 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) jeg pleier å bruke A4 ark det meste av skissing og greier. Det arket der er egentlig ikke så bra, men funker helt greit til småskissing og drit og lort. Jeg mekka den på 5 min mens jeg så på tv, også inka jeg den litt kjapt. Ikke alltid man lager gode ting. Kunne godt ha dytta inn mye mer detaljer. Edit: og en vanlig hb blyant er fint å bruke til lett skissing. Greit med opptil 6B også da. Endret 28. september 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Jeg har ikke greie. Men jeg liker å skisse enkelt med en HB blyant også tegner jeg over med den B-este blyanten jeg kan få fatt i for så å male over med vannfarver fra barnehagen^^ EDIT: wow, jeg har sett shikaru Oo mannen/gutten jeg har lært så mye av Endret 28. september 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Gærne meg ja. ahaHAE! trukke du hadde no godt av å se meg. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Er amatør.. Vil bare høre hva andre synes Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 genial, fordi den sangen som er stempla fast på den irriterer meg helt til månen. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Den sangen som er så fiin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Jeg vil helst se noe du har tegna der du ikke har sett etter en annen tegning. Om du kunne tegna noen mennesker ( som ikke er på bilder ) eller noe fra fantasien din. Og slå deg løs. ikke tegn begrensa. Bare gå vill, så blir det nok noe tøft ut av det ^^ Edit: og siden jeg glemte å skrive det: JA, det er jævli stor forskjell på ark. Printeark suger egentlig så det river. Gå til en kunstforetning ellerno og spør etter ark til hva enn du skal bruke det til. Endret 28. september 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Noe som ikke er på noe bilde... ikke noe jeg har sett etter... jaha.. sånn ble det : Edit : God natt Endret 28. september 2006 av Karlsen91 Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Fint bilde, men anayomien var litt rar. Når du skal tegne uten noe bilde å se etter så er det greit å ha et skjelett som viser hvor armer og bein skal stå. Jeg legger ved et raskt eksempel, anatomien er litt merkelig her og, men du tar påenget^^ EDIT: Dette er den store ape mannen med unormalt lange armer Endret 29. september 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Et litt bedere eksempel : Kansje litt unødvendig å si det, men det er ikke jeg som har tegnet det Endret 29. september 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 Jeg tok poenget ja, Takk for den... skal prøve igjen senere... Prøve å få til en sånn fin apemann Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Bra tegning! Guybrush Threepwood er konge. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Såklart han er ^_^ Har nå sett bilde av han et dusin ganger, så jeg husker godt hvordan han ser ut. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. september 2006 Rapporter Del Skrevet 30. september 2006 Guuuuuuybrush! "Hello, my name is Guybrush Threephwood, and I'm a mighty pirate!" Men Elaine ble litt feil synes jeg, for stort hode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå