Thom Merlin Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) eller kansje ikke :!: Tja får se på det, likte egentlig stemninga litt selv Endret 26. september 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Syns du trenger litt rødbrunt i den jeg. For å få fram litt mer kontraster i trærne. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Syns du trenger litt rødbrunt i den jeg.For å få fram litt mer kontraster i trærne. 6945503[/snapback] Er veldig fan av kalde farger, skal jo også minne om world of warcraft. Takker for kritikken:) Endret 26. september 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Joda, enig at det har den type farge som WoW har, men wow har også en haug av varme farger :> Men du får nesten bestemme sjøl. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Iogmed at det er en nigth elf du har tegnet så må den være høyere Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Syns det var fint jeg Thom. Stilig stil, kulere enn Shikarus Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Syns det var fint jeg Thom. Stilig stil, kulere enn Shikarus 6945784[/snapback] hehe takk Greit, hun er litt for låg :/ Hva synes dere om resten av anatomien da, stemmer den? (veit om de for korte armene og de rare hendene) Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 hånden som er imot treet er litt rar, samme er den andre, men ikke like mye ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Syns det var fint jeg Thom. Stilig stil, kulere enn Shikarus 6945784[/snapback] Stiler er jo bare hva man foretrekker. Jeg mener fortsatt at han skal ha litt varme farger i den. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 Jeg er jo en maler på et ganske lavt nivå(holdt på i 3 måneder nå) så tror nok at det med for kalde farger er noen av de minste problemene maleriet mitt har. Syns det var fint jeg Thom. Stilig stil, kulere enn Shikarus 6945784[/snapback] Stiler er jo bare hva man foretrekker. Jeg mener fortsatt at han skal ha litt varme farger i den. 6946304[/snapback] Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 26. september 2006 Rapporter Del Skrevet 26. september 2006 (endret) yey, vannfarver fra barnehagen^^ Fyren skal snart ha barn og blir frivillig soldat for å tjene penger. Jeg valgte å ikke gi han øyne fordi jeg var redd for å ødelegge uttrykket hans.. Scanneren min er fucka, så jeg måtte bruke webcam, derfor er bildet snudd, det ser mye kulere ut i RL.. Jeg tok noen detalje bilder for å vise bildet tydligere.. Endret 26. september 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Her er en oppgave jeg ble ferdig med på skolen i dag. Skulle bare bruke blyant. Er A3. Skulle bruke forskjellige valører og tenke på alt dette med positive/negative flater, balanse i bildet. Endret 27. september 2006 av -Redhead- Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Omg, det var nice! /me likes it Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Sinnsykt tøff! Me likes it too! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Syns egentlig det er en ganske kjedelig kjedelig, men du hadde veldig god teknikk. Men siden det var en skoleoppgave og du ikke kunne velge motivet så var det ganske bra.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Jeg har allerede kommentert den, så da gidder jeg ikke det her også. @ goliatmo: Hvordan pensel bruker du? Og du burde tegne ansikter litt oftere. Egentlig alt for ofte at du tegner de uten ansikt. Såklart, så passer det bedre uten, og noen ganger med. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Har lagt meg i hardtrening på ansikter, alle kladdebøkene mine er fulle av dem, men enten så blir det ene øyet bittelite eller så sitter øynene for tett sammen Jeg bruker et malesett fra barnehagen, en tynn og en tykk warhammer pensel og en bustette blande pensel som jeg fant med malerskrinet. Nå fant jeg også en stor malekost, så bakgrunnene mine blir sikkert till bedre i fremtifen.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Du burde egentlig dra til en god kunstforetning og bare spørre etter noen gode pensler. er så jævli deilig med en ordentlig pensel. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Kan prøve det når jeg har penger^ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. september 2006 Rapporter Del Skrevet 28. september 2006 Natta ble lang og kjedelig: http://img221.imageshack.us/my.php?image=dududuib9.swf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå