Thom Merlin Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Du kan jo poste den her Shikaru Sry for all spamminga men er bjørne tegninga mi dårlig skygge lagt også? deviantart : bear Fikk bare en kommentar på den her på forumet^^ Personelig synes jeg det bildet ser flott ut, men skyggene blir kanskje litt tomme og livløse siden dem er litt fargeløse. Skygger i virkeligheten har som oftest et snev av farge i seg. Dette kommer jo ann på gjenstanden som skaper skyggen, et rødt objekt vil ofte ha en grønnaktig skygge, selv om det er vanskelig å se. Du kan jo prøve å gi skyggene et snev av farge, og se hvordan resultatet blir da. Uansett, bildet er veldig flott, i likhet med alle de andre bildene du postet i denne tråden! Liker veldig godt fargene og stemningen du klarer å skape. Det er til å bli misunnelig av. 6883176[/snapback] Takk! Noe vi har lært på skolen, er å prøve å få sola vekk fra bildet, asså at man ikke ser sola i bakgrunnen. Kan bli litt sånn som i barnehagen da man tegnet en stor sol med solstråler osv var den rettet mot meg eller? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 bare fortsatte på det shikaru sa, om å prøve å sette lyskilden et annet sted. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 (endret) ok sette lyskilden på ett annet sted? Er jo bare på noen få av bildene mine at lys kilden vises. Og nå virker det litt som om du liksom er en "mester" i skyggelegging. hmm, nå virker det som om du liksom er en "mester i tegning" Greit nok spurte jo hva dere syntes Endret 17. september 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Ja, folkens, slik går det når man kjeder seg: http://img231.imageshack.us/my.php?image=d...edancingcz5.swf Den er ikke ferdig, og den kommer nok aldri til å bli ferdig. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Stilig den, men det dukker opp en munn i sia der Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Og nå virker det litt som om du liksom er en "mester" i skyggelegging. hmm, nå virker der som om du loksom er en "mester i tegning" 6883576[/snapback] Jeg er nok ingen mester i noen ting. xD Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Jeg er nok ingen mester i noen ting. xD 6883605[/snapback] Men det er mye du er god i! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Alt er relativt. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Stilig den, men det dukker opp en munn i sia der 6883598[/snapback] Takk, og den munnen la jeg ikke merke til før etter jeg hadde eksportert filen. Gidder ikke fikse på det heller. Lenke til kommentar
kqwaiiiii Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Rask sketch laget i painter av en fransk kunsttyv med artig bart. 15min Engel i painter. 30min. Denne har jeg ikke lagt så mye arbeid i, bare en kjapp en om morgenen. Endret 18. september 2006 av Guffufs Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 jeg ville anbefalt å bruke en større pensel. Kan bli for mye rot om man har en veldig tynn en. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Veldig kunstnerisk Selv om det kansje var litt meninga så var dem litt rotete. Endret 25. september 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 wow så genialt, jeg elsker stilen din <3 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) En skisse av Frodo og teh ring thing. Blei litt fornøyd med hånda. så ikke etter no bilde btw. Edit: yesh, i know the nose is croocked. Endret 18. september 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
cmi Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Sier det for tredje eller fjerde gang, du eier shikaru hver gang jeg ser det er et nytt inlegg på denne tråden håper jeg det er en tegning fra deg, og nå var det endelig en Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) haha, jo takk for det. Og mer skal komme. Edit: Tenkte jeg skulle legge skissa på lysbordet en dag, også lager jeg en "kopi" som jeg skal male med akryl :3 Endret 18. september 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 noen tips på å tegne nese? enste delen jeg får aldri til Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Å tegne er å se. Bruk øynene dine når du skal tegne en nese. Tegn det du ser, istedenfor å tegne "nesesymbolet". Det som kan være et tips, er å tegne "invertert". Hvis man f.eks. skal tegne en hånd, så tegner man "luften" rundt hånden istedenfor, noe som tvinger deg bort fra å tegne symboler, og heller det reelle. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 Veldig bra Shikaru Det er noe rart ved hele arma men ellers feil fritt tror jeg. Hvis du ikke har tegnet etter et bilde i det hele tatt er det der fantastisk!! Ser med en gang at det er frodo ligner veldig på et bilde jeg har sett, spess ansikts uttrykket men det er vel bare tilfeldigheter. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2006 Rapporter Del Skrevet 19. september 2006 han var jo i sånn type posisjon i filmen mener jeg å huske. Der jeg "tok" det ifra. Men jeg sjekka etterpå på armen om det var unaturlig, men tro det eller ei, så så det rimelig likt ut som på tegningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå