Thom Merlin Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Men Shikaru, du ser jo adri på noe når du tegner Eller mener dere å se for dere motivet i hodet? Endret 16. september 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
andir Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Men Shikaru, du ser jo adri på noe når du tegner Eller mener dere å se for dere motivet i hodet? 6877239[/snapback] Når man har tegnet lenge, så lærer og husker man hvordan gjenstander er bygd opp, som gjør det enklere å tegne noe fra grunn av. Når man vet hvordan gjenstander er bygd opp, kan man bruke kunnskapen til å lage noe fra grunn av. Nå kunne jeg gått mye mer grundig inn i det, men dette er i alle fall mitt synspunkt på saken. Noen vil sikkert være enig, noen ikke. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Men Shikaru, du ser jo adri på noe når du tegner Eller mener dere å se for dere motivet i hodet? 6877239[/snapback] Trur du virkelig jeg legger ut absolutt alt jeg lager her? Selv om jeg tegner alt for mye rett fra hodet, så ser jeg ofte etter hvordan ting ser ut, og prøver å studere forskjellige greier. Er blitt litt lite av det på mennesker egentlig, men det skal det bli slutt på nå som vi snart skal tegne modeller i klassen. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Laget en Tutorial Legger til en liten kladd jeg laga i full fart og Endret 17. september 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Reached Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 GI MEG LINK TIL DEN TUTORIALEN!! Utrolig bra effekt Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 (endret) GI MEG LINK TIL DEN TUTORIALEN!! Hva mener du? fulgte ikke noen tutorial når jeg malte det bilde. Utrolig bra effekt inv_biggrin.gif Takk Endret 17. september 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 på den dama ville jeg kanskje brukt litt større brush. spessielt på beina hennes. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Er jo bare en kladd da, vet ikke om jeg skal bruke det til noe. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Du kan jo lage den i farger. Hu dama på en strand. Så har du en annen bakgrunn enn de trærne du alltid tegner Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Er vel en grunn til at jeg tegner skoger, kansje jeg liker dem? Men vi får se hva jeg finner på, hun passer i hvertfall ikke inn i en skog Endret 17. september 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Lite å gjøre på : http://img59.imageshack.us/my.php?image=tw...thousandts3.swf Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Lite å gjøre på : http://img59.imageshack.us/my.php?image=tw...thousandts3.swf 6882149[/snapback] ahahhah! den var fet ^^ Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Han ser veldig sløv ut og det er noe rart i hals omerådet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 får han ikke lov å se sløv ut? Du sier det som om det er en fæl ting :b Kan godt være at det er noe rart med halsen. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Tja sier jo bare hva jeg mener da. En ting til, skjønner jo at du tegner en del tegneserie, men har du noen gang skygge lagt noe? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 og det er ikke skygge på den? Og jeg har skyggelagt mye. lært alt i fra kuber til "fotballer" og shit. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Veldig bra tegneserie skygger Men mener orntelig skygge legging, litt mer realistisk. Men tegninga di er veldig bra tegnet, du klager bare alltid på at vi aldri gir kritikk^^ Endret 17. september 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 hehe, joda. Men å forsvare seg kommer naturlig for alle uansett. Og nå virker det litt som om du liksom er en "mester" i skyggelegging. Lenke til kommentar
andir Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Siden dette er en tråd om visuell kreativitet, har jeg lyst til å slenge ut denne tutorialen. Vet ikke om den har blitt vist til før, men i så fall legger jeg den ut igjen, i tilfelle noen ikke har sett den før. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Siden dette er en tråd om visuell kreativitet, har jeg lyst til å slenge ut denne tutorialen. Vet ikke om den har blitt vist til før, men i så fall legger jeg den ut igjen, i tilfelle noen ikke har sett den før. 6882714[/snapback] Den leste jeg i går ^^ Når jeg får tilbake den første greia jeg malte med akryl, kan jeg sikkert legge ut den. I mitt forsvar, så er jeg flinkere med farger utenom pcn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå