jinriksha Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Ikke værst det der, tegnet uten å se på noe da eller? 6864212[/snapback] nope, så på mens jeg tegnet.. sliter litt med å huske bilder noen ganger -_- Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Jeg skal ta et bilde hvor det viser at jeg ikke vil være en person som fremhever meg selv. Noen fantasifulle sjeler som har en kreativ ide? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Er det noen som har noen tips til en som er helt n00b innen tegning? 6864348[/snapback] Høh? Jeg har vitterlig sett tegninger med sterkt særpreg servert fra deg før. Du KAN tegne. Du er ingen noob, da? 6864988[/snapback] Hva da? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Dette er da mitt nyeste bilde. Skoleoppgave. Har ikke tatt av teipen på sidene osv, så ser litt uferdig ut, men kan slenge opp nytt bilde når det er ferdig vurdert. Gøy å male ^^ Har brukt akrylmaling. Er i A3 størrelse. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Stilig, men jeg likte ikke formen på øya. Husene har jo et buet fundament på den øya Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Ja der sier du noe. Syns det blei noe feil der ja, ser litt ut som husene svever, de sitter liksom ikke fast på øya Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 15. september 2006 Rapporter Del Skrevet 15. september 2006 Er det noen som har noen tips til en som er helt n00b innen tegning? 6864348[/snapback] Høh? Jeg har vitterlig sett tegninger med sterkt særpreg servert fra deg før. Du KAN tegne. Du er ingen noob, da? 6864988[/snapback] Hva da? 6868238[/snapback] Som denne: link Og denne: link Sitat: "Bildene er laget av meg og Flaringo her på forumet, i ekstrem overtrøtthet på LAN." No noob, altså. Gjerne post mer av cartoon stilen din. Uten fallosfokuseringen da... :!: Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 (endret) En bjørn, ikke helt ferdig enda. referance bilde er brukt på bjørnen Endret 16. september 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Ekstremt fett! Digget det noe grådig. Kunne vært litt mer detaljer dog. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Takk. Har tenkt til å tegne på litt mer detaljer senere (og fikse den skjeve tanna blant annet) Hmm, bare 3 views på deviantart, kansje for tidlig på morningen? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Du jobber med layers sant? Skulle likt å se hele bjørnen (resten av kroppen og) plassert naturlig i landskapet og ikke kuttet nederst. Mulig å realisere? Kanskje noe blod på klørne og tenna? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Er litt lat når det gjelder å lære meg funksjoner og sånt så kan ikke bruke layers enda Maler bare i vei liksom. Har heldigvis tegnet bjørnen og skogen hver for seg og limt på etter på. Så kan hende jeg gjør san at hele bjørnen vises, har tenkt litt på det så Endret 16. september 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Lærer du layers så slipper du å tegne ting hver for seg vettu. For da blir det jo som to ark oppå hverandre. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 og når du skal lære anatomi så er ingenting bedre enn en supermann tegneserie^^ PS. øving er dritt, bare tegn når du har lyst.. 6864735[/snapback] Dårlig, og dårlig forslag. For å tegne anatomi er ikke tegneserier alltid det rette stedet å gå. Virkeligheten er godt for det. tegn virkelige mennesker. Det er der det er riktig laget. Selv om Dc comic og marvel er kick ass, så er de ikke perfekte de heller. Og øving er ikke bare dritt. Noen ganger så behøvs det trening, og ikke bare tilfeldig dager man vil tegne. Jeg ville foreslått en god kombinasjon mellom øving og dager man bare føler for å tegne random. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Det er mye enklere å se på anatomi i tegneserier fordi det er mye mer tydlig i RL. Det er sikkert ikke helt riktig, men hvem bryr seg bare det ser kult ut Det med at øving var no dritt var mest siktet mot alle som sa "jeg skal gi deg et tips jeg: øve øve øve!" som ikke hjelper en dritt.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 altså. Jeg kan vedde alt jeg har på at de som tegner for marvel og dc har tegna mye "life drawings" som de kaller det på engelsk. Man trenger det for å bli flinkere. som en smart kar sa en gang "copying others will only get you so far" Men det er ingen som direkte tvinger deg til å måtte tegne folk. Bare et lite tips. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Kan vel poste den her også. Det er en animasjon jeg har laget på skolen. Link. (Vent litt med å trykke på play. Har ikke noen loadingbar.) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Kan vel poste den her også. Det er en animasjon jeg har laget på skolen. Link. (Vent litt med å trykke på play. Har ikke noen loadingbar.) 6876962[/snapback] Og jeg som trodde det med sterke scener var tull og fanteri. Lenke til kommentar
andir Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Det med at øving var no dritt var mest siktet mot alle som sa "jeg skal gi deg et tips jeg: øve øve øve!" som ikke hjelper en dritt.. 6876868[/snapback] Øving er det eneste som hjelper, logisk nok. Studér og tegn det du ser, ikke det du tror du ser, som Shikaru nevnte tidligere. Når du tegner, burde 80 % av tiden brukes til å studere motivet, mens 20 % brukes til å se på arket du tegner på. Og ja, alle tegneserietegnerne kan å tegne anatomi rimelig bra, til og med de som tegner Donald og anime-serier. Det er basiskunnskap. Lær å gå, før du lærer å sykle. Forøvrig er et godt tips for nybegynnere å tegne alt som volumer, og ikke bare streker. Endret 16. september 2006 av andir Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Øving er det eneste som hjelper, logisk nok. Studér og tegn det du ser, ikke det du tror du ser, som Shikaru nevnte tidligere. Når du tegner, burde 80 % av tiden brukes til å studere motivet, mens 20 % brukes til å se på arket du tegner på. Og ja, alle tegneserietegnerne kan å tegne anatomi rimelig bra, til og med de som tegner Donald og anime-serier. Det er basiskunnskap. Lær å gå, før du lærer å sykle. Forøvrig er et godt tips for nybegynnere å tegne alt som volumer, og ikke bare streker. 6877099[/snapback] Endelig, en som har forstått det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå