-Redhead- Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 dritbra som vanlig Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 dritbra som vanlig 6838407[/snapback] Ingen konstruktiv kritikk? Er garantert noe å hakke på :b Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 er sikkert noe.. men akkuratt nå må jeg gå.. får se om jeg kommenterer noe mer seinere Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Vedlig bra, gidder ikke å gi noen konstruktiv kritikk. Hvis det er noen feil, tror jeg du ser dem selv edit: Og om jeg skal gi konstruktiv kritikk må jeg jo nesten vite hva som er målet ditt. Å tegne Tegneserie-aktig eller 100% naturtro? Endret 10. september 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
lubb Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 dritbra som vanlig 6838407[/snapback] Ingen konstruktiv kritikk? Er garantert noe å hakke på :b 6838526[/snapback] Hm, mitt tips. Begynn å tegne mer naturtro ting. Alle tegningene dine jeg har sett er nesten alle manga inspirert, og har litt overdreven anatomi osv. En lur sitat er at du må lære deg reglene før du bryter dem Hadde likt å sett noe annet fra deg. Men må si du har kommet deg mye i løpet av året, bare å fortsette å tegne. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Hm, mitt tips. Begynn å tegne mer naturtro ting. Alle tegningene dine jeg har sett er nesten alle manga inspirert, og har litt overdreven anatomi osv. En lur sitat er at du må lære deg reglene før du bryter dem Hadde likt å sett noe annet fra deg. Men må si du har kommet deg mye i løpet av året, bare å fortsette å tegne. 6838766[/snapback] akkuratt på de var det litt anatomi jeg gikk etter. Men også force i det. Bestillte en bok som heter Force _som er her_ i stad. Nå som jeg er med i to prosjekter om å lage spill ( ene er å lage korte filmsnutter som er til et point and click spill aka monkey island ( 3 feks ) og det andre skal jeg hjelpe litt med character design. Så det kan bli noen monstere o.l framover. Pluss at vi skal ha om anatomi på skolen, og mer "life drawings" som det heter. Har forresten tegna MYE mer enn det dere har sett av meg her. Men det er på skolen atm. og litt hulter til bulter i det systemrotet jeg kaller for rom. Må få tegna mer "life drawing" som sagt. Og med prikken over Ien. velkommen tilbake lubb :--DDD Edit: tok bort unødvendig quoting. Endret 10. september 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Linker til introen jeg laget til et spill for en stund siden, var på et ganske tilig nivå da, men men Zelda DM intro Er vel ikke akkurat ett kunst verk, men bildene hver for seg er da det (husk, på lavt nivå altså) Endret 10. september 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Linker til introen jeg laget til et spill for en stund siden, var på et ganske tilig nivå da, men men Zelda DM intro Er vel ikke akkurat ett kunst verk, men bildene hver for seg er da det (husk, på lavt nivå altså) 6839095[/snapback] Fin intro, men litt mindre "uryddig" i strekene rundt er det som "irriterer" meg litt Har du hele den sangen? og gief over pm plz? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 (endret) tegningene er litt slurvete ja Har ikke hele sangen lenger, tror jeg har fjærnet den Endret 10. september 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Tatt ifra Blach. Måtte jo prøve meg på denne kjente figuren Orihime... Jeg er amatør når det gjelder tegning, og dette er rent tidsfordriv. Kritikk...? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 se mer på tegningen, og tegn det du faktisk ser. ikke det du trur du ser. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 (endret) kjedsomhet dreper hvem av dem ble best egentlig? selv synes jeg Cubone<3 Endret 14. september 2006 av rjd-2 Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Ikke værst det der, tegnet uten å se på noe da eller? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Er det noen som har noen tips til en som er helt n00b innen tegning? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Mitt tips er: Øv! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 WIP bilde: Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Er det noen som har noen tips til en som er helt n00b innen tegning? 6864348[/snapback] hender tegning generelt Og folk som sier at tutorials er en dårlig måte å lære på kan spise sin egen legg! Søk på tutorials på DA så får du mange andre fine tuts! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Er det noen som har noen tips til en som er helt n00b innen tegning? 6864348[/snapback] hender tegning generelt Og folk som sier at tutorials er en dårlig måte å lære på kan spise sin egen legg! Søk på tutorials på DA så får du mange andre fine tuts! 6864680[/snapback] Takker! Du er en snill sjel. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 og når du skal lære anatomi så er ingenting bedre enn en supermann tegneserie^^ PS. øving er dritt, bare tegn når du har lyst.. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 14. september 2006 Rapporter Del Skrevet 14. september 2006 Er det noen som har noen tips til en som er helt n00b innen tegning? 6864348[/snapback] Høh? Jeg har vitterlig sett tegninger med sterkt særpreg servert fra deg før. Du KAN tegne. Du er ingen noob, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå