cmi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Du fortsetter og rule Shikaru Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hvorfor er denna fjerna fra sticky egentlig? O_o Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ble inspirert av filmen "Stay Tuned" (1992) da jeg laget denne: Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvorfor er denna fjerna fra sticky egentlig? O_o 6812457[/snapback] Vet ikke, alle mine innlegg er fjernet også Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Fikk lyst til å lage en enkel Jimi Hendrix-bakgrunn i dag. Så her er resultatet: Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Tenkte jeg skulle ta opp tegning igjen, prøvde meg dermed på noe jeg aldri har forsøkt på før... proposjoner! Er så klart bare en skisse, og antageligvis kommer den til å frobli en skisse. Er scannern min begynt på sine siste scanninger!? Den som var så ufattelig god! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 perspektiv is liek hard, dude. Godt forsøk, men det kreves mye trening til det. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 vet, derfor jeg har holdt meg langt unna det til nå :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 jeg elsker perspektiv <3 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 perspektiv is liek hard, dude. Godt forsøk, men det kreves mye trening til det. 6821978[/snapback] Ikke vær alfor selvgod da.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 har da aldri sagt, eller ment at jeg er det. Sa bare at det krever mye øvelse. Jeg øver fortsatt på det. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Du har blitt veldig flink til å tegne byer, og når du først gidder å gjennomføre tegningene dine er de helt utrolige! Lenke til kommentar
cmi Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Har sagt det før og sier det igjen. Syns tegningene dine eier jeg Shikaru! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Paint leve! Endret 8. september 2006 av pwd3679 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 den blåe oppe til høyere var fasinerende å se på Følte at den bare bevegde på seg som bølger O_o Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Du farveleger dritkult, pwd3679 Lenke til kommentar
khorne Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hei! Her er mine to siste verk. Det første her er tegnet i et online flash-program på iScribble. Her er det mulig for mange personer å tegne på samme tegningen på en gang. Ganske gøy! Ganske avansert for å være online også. Det støtte layers og blur og har et godt system for å lagre bilder i et galleri. Dette bildet har jeg riktignok tegnet alene. Det andre bildet jeg har lagt ved er malt med en blanding av kaffe og akryl på printerpapir. Eigil Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Likte veldig godt det første bildet ditt. Hadde vært mye kulere om det hadde vært smooth og ikke så kantete, det ser bra ut nå. Som et maleri. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 kjedsomhet + paint = Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå