LIRS Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Okay, dumt spørsmål incoming... Dere som har brukt photoshop til å lage logoer/abstrakte "tegningner", hvordan begynner dere? Helt fra et hvitt "ark"? Har dere noe utgangspungt? Må man ha talent for å lage slike bilder? Eller er det noe man må lære seg? Har vanvittig lyst å lære meg å lage logoer etc i photoshop. Har prøvd litt i photoshop, men får ikke til noe særlig. Finner liksom ikke ut hvordan man skal starte... Mange av de bildene jeg ser her som er laget i photoshop er utrolig kule! http://www.good-tutorials.com/ http://www.absolutecross.com/tutorials/photoshop/ fine sider jeg er ikke no ekspert akkurat, begynnte med photoshop nå nettopp, men bare følg tutorialsene og prøv deg litt fram og å bland tekniker så får du sikkert til noe bra. den jeg laget her. jeg begynnte med -svart bakgrunn -filter>render>lens flare så -filter>sketch>chrome så -filter>render>difference clouds så -image>adjusments>colar balance>finn den fargen du like til slutt -la jeg på tekst Lenke til kommentar
akarno Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Takk Her er mitt første forsøk... Sånn kul tekst du hadde (der det står LARS), fant liksom ikke slik tekst i den vanlige samlingen med tekst? Har du laget den selv? Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Takk Her er mitt første forsøk... Sånn kul tekst du hadde (der det står LARS), fant liksom ikke slik tekst i den vanlige samlingen med tekst? Har du laget den selv? den ble jo bra teksten er i samlingen,tror den heter old english + at jeg har lekt meg litt med skygge, bevel and emboss og contour for å få til den 3d efekten Endret 25. juli 2005 av LIRS Lenke til kommentar
akarno Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Da har jeg lekt meg en del, og laget et bilde jeg ble veldig fornøyd med Tittel: Shuriken Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Ble nesten fornøyd med denne. Tittel: Lyd Lenke til kommentar
lubb Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Ble kul den ÜberNabben, rimelig stilfullt bilde. Lag en ny versjon i litt høyere oppløsning, så jeg kan bruke det som bakgrunns bilde. Iclus, for å være helt ærlig så synest jeg de bildene dine blir litt for mye filters, og litt for lite kreativt. Vist du første skal bruke filters, så bruk dem litt mer bevist. På de fleste bildene ser det bare ut som du har plasert noen helt tilfeldige filters, og så synest du det så litt stiligt ut. Bruk mer tid på bildene dine og prøv å lage noe uten filters, og for all del ungå lensflare filtere, det ser bare hesligt ut uansett hvilket bilde du setter det på. Håper ikke du tar det ille opp, bare noen tips fra min side Lenke til kommentar
akarno Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Du har nok helt rett Har bare lagd de helt tilfeldig og prøvd meg ut med filters. Har bare 2-3 timers erfaring med photoshop så langt. Ja, lite kreativt. Finnes sikkert x antall liknende bilder der ute. Får satse på å klare bedre bilder etterhvert, og kanskje ha en viss plan for hva jeg lager :!: Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Ny kreasjon ! Nå med større oppløsning. Jeg kaller den "Lyd 2". tok faktisk ganske lang tid å lage. Klikk på bilde for å forstørre Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Wee! jeg har også Photoshop! Her er de første verkene mine: Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Æsj, fikk bare opp ett bilde, jeg prøver senere med det andre. Endret 26. juli 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) noe jeg laget for en stund siden med ørten layers og brushes.. Endret 2. august 2007 av r0zie Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 tappert forsøk på å få en logo jeg har tegnet for hånd inn i ps.. (er forslag til logoen til Genesis-7) Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) ja, jeg hører på elektronisk musikk brush er <3 skøy Endret 26. juli 2005 av r0zie Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) fulgte en tutorial så gjorde jeg noe helt feil en plass og resultatet ble helt annerledes, dog kult? Endret 26. juli 2005 av r0zie Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Nå har jeg og MS-DOS modus nettopp laget ny avatar i Photoshop CS2. Synes selv at den ble ganske så bra, selv om vi bare brukte 5 min. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 sorry fordi den ikke er tegna på pcn :\ en ferie sketch. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 One Piece? Ligner veldig. Meget meget bra serie forresten! Skal ha ALLE bøkene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå