Sobye Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Captain usopp 6759092[/snapback] Hva i helvete. Syns du gjorde en ganske god jobb med fargeleggingen på den siste tegninga di. Nå er det ikke lenge før jeg får meg en skanner Er litt bekymret for hvor bra den kommer til å funke, det er en sånn Canon multifunksjongreie og jeg har hørt skumle ting om dem. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 likte du ikke tegninga mi? :!: Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Det sa jeg aldeles ikke ^_^ Jeg bare skrur ned på entusiasmen. Jeg kan være litt slitsom ovenfor folk jeg beundrer. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 beundrer faktisk. Håper da inderlig for din egen del at du aldri kommer til det punktet der du beundrer meg ^^ Da er du på villspor så det holder ja. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg blei ganske fornøyd med fargemåten på denna Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Faktisk kun to tilbakemeldinger på den shikaru: 1: Albuen hans på venstrearmen er litt, ehm, rar? Om du skjønner hva jeg mener? 2: hans venstre ben, der ikke buksa brettet opp eller hva det nå enn er på høyrebeinet, det ser også litt rart. 3: Du kan forsåvidt også prøve å legge inn en farge i øynene hans, i allefall for å teste, slik at du får litt mer kontraster inn der. Men selve stilen er sthilig, meget schtilig! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 jeg tenkte faktisk over det med øynene, men shiat tenkte jeg xD Jeg monga litt på psd fila så jeg må styre no inni hampen på den for å gjøre det ( eller så er det bare jeg som monger, hvem veit ) Albuen lagde jeg slik fordi jeg ville ha en spiral der ^^ Og jeg må si meg enig med det du sa om beinet. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Jeg veit da neimen hvor jeg skal poste det jeg nå skal poste og det er samtidig ikke vits i å lage tråd om det så poster her Først vil jeg spørre dere hva dere syns dette ligner før dere leser videre... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette skal være førsteutkast til en logo som lages til navnet mitt, den logoen skal lages i Illustrator og skal være på utsiden av arbeidsmappen vår. Ideen bak logoen er at det er en M og en P i hverandre, etter Pn er det en L som danner en sirkel. Jeg går på MK-linje så den lages i skolesammenheng. Videre ønsker jeg å få inn farger, og prøve å få sirkelen som blir dannet av Ln til å se ut som en kameralinse jeg har også lyst til at det "på" Ln og rundt sirkelen skal stå "Productions". MPL er intialene mine (PLM = Preben *******). Det er som sagt at bare et førsteutkast og ingen har klart å se hva det liksom skal være med første øyekast så jeg føler at logoen muligens er ganske dårlig... Endret 4. august 2007 av TSP Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) The Strategy-player : Likte den egentlig ikke så bra akkurat nå, blir kansje bedere når den er ferdig. Endret 30. august 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg koste meg i Illustrator i dag. Dette er pur bullshit, så det er sagt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Den var tøff mrly ^^ Her er min 2dagers fargelegging shiat. rusha litt på bakgrunnen fordi jeg blei så grundig lei. Rastløs av meg. DA linken også om noen føler for å legge igjen en comment eller hva dere så måtte føle for: http://www.deviantart.com/deviation/38953078/ Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Må bare spørre kjapt, er det noe forskjell mellom Photoshop og Illustrator? Jeg trodde Illustrator var en nedjustering(dvs billigere) enn photoshop, men tar jeg feil? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Photoshop er egentlig ett fotoprogram, Illustrator er mer grafisk ment. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 http://img49.imageshack.us/img49/732/bonde3gr9.jpg Oppdaterte den et lite hakk. Da var jeg lei det bildet Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 den var rett og slett utrolig bra Shikaru. Uten tvil det beste fra deg så langt, etter min mening da Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Sikkert fordi det er med bakgrunn og shit xD Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Vet ikke jeg, ble i hvertfal bra :!: Bare en ting: Er ikke høyre honda(sett fra hans synsvinkel) litt for stor? huff, blir så liten tid til å tegne nå som skolen er begynt :/ Endret 30. august 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Syns han fortjente store hender jeg da I actually had that in mind while drawing. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 mente at de burde være like store Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Må bare spørre kjapt, er det noe forskjell mellom Photoshop og Illustrator? Jeg trodde Illustrator var en nedjustering(dvs billigere) enn photoshop, men tar jeg feil? 6772106[/snapback] Illustrator er et program for vektorgrafikk, og egner seg ikke like godt til bilderedigering som Photoshop. Illustrator brukes mest til logomekking, men man kan også lage noen sinnsyke illustrasjoner der. Photoshop støtter også vektorer, men er langt fra så bra på det, synes det er mye lettere å jobbe med vektorer i Illustrator, og heller importere paths til Photoshop. Vektorer er kurver, som i motsetning til faste piksler som Photoshop jobber med (bitmap), kan skaleres opp og ned i det uendelig uten å miste kvalitet. Derfor SKAL logoer lages i vektor. Personlig elsker jeg vektorgrafikk over alt på jord, fordi det blir så clean! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå