Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Captain usopp

6759092[/snapback]

Hva i helvete.

Syns du gjorde en ganske god jobb med fargeleggingen på den siste tegninga di.

Nå er det ikke lenge før jeg får meg en skanner :D Er litt bekymret for hvor bra den kommer til å funke, det er en sånn Canon multifunksjongreie og jeg har hørt skumle ting om dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faktisk kun to tilbakemeldinger på den shikaru:

1: Albuen hans på venstrearmen er litt, ehm, rar? Om du skjønner hva jeg mener?

2: hans venstre ben, der ikke buksa brettet opp eller hva det nå enn er på høyrebeinet, det ser også litt rart.

3: Du kan forsåvidt også prøve å legge inn en farge i øynene hans, i allefall for å teste, slik at du får litt mer kontraster inn der.

Men selve stilen er sthilig, meget schtilig!

Lenke til kommentar

jeg tenkte faktisk over det med øynene, men shiat tenkte jeg xD

Jeg monga litt på psd fila så jeg må styre no inni hampen på den for å gjøre det ( eller så er det bare jeg som monger, hvem veit )

Albuen lagde jeg slik fordi jeg ville ha en spiral der ^^

Og jeg må si meg enig med det du sa om beinet.

Lenke til kommentar

Jeg veit da neimen hvor jeg skal poste det jeg nå skal poste og det er samtidig ikke vits i å lage tråd om det så poster her ;)

Først vil jeg spørre dere hva dere syns dette ligner før dere leser videre...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Endret av TSP
Lenke til kommentar
Må bare spørre kjapt, er det noe forskjell mellom Photoshop og Illustrator? Jeg trodde Illustrator var en nedjustering(dvs billigere) enn photoshop, men tar jeg feil?

6772106[/snapback]

Illustrator er et program for vektorgrafikk, og egner seg ikke like godt til bilderedigering som Photoshop. Illustrator brukes mest til logomekking, men man kan også lage noen sinnsyke illustrasjoner der. Photoshop støtter også vektorer, men er langt fra så bra på det, synes det er mye lettere å jobbe med vektorer i Illustrator, og heller importere paths til Photoshop.

Vektorer er kurver, som i motsetning til faste piksler som Photoshop jobber med (bitmap), kan skaleres opp og ned i det uendelig uten å miste kvalitet. Derfor SKAL logoer lages i vektor. Personlig elsker jeg vektorgrafikk over alt på jord, fordi det blir så clean! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...