Thom Merlin Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Enig med cmi Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. august 2006 Rapporter Del Skrevet 26. august 2006 Jo, takk for det. Men øvelse trengs. Spessielt på photoshop fargelegging xD Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) blei ferdig med den tidligere enn forventet.Jeg trur jeg kommer til å tone ned fargene litt. Var litt for sterke sånn over det hele. 6745551[/snapback] Litt Karine Haalandsk over streken din. Nice. Endret 27. august 2006 av pwd3679 Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 (endret) snart ferdig med ny tegning Referance bilde Endret 27. august 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Du kunne ikke prøvd å lage noe uten referance bilde? Og om du ikke gjør det fra før, så bør du skisse masse for å bli god på forskjellige ting uten å bare se etter et bilde. Den var tøff btw, men jeg trur du må få med litt mer av nedre delen. Den går liksom rett nedover nå, og ser litt ut som en lang hals. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Tror ikke jeg kommer til å tegne hoved motivene uten referance bilde, ser ingen grunn til det Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 øh. Får å faktisk klare å tegne et god hovedmotiv uten å se etter? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 øh? Mange av tegnerne jeg ser opp til bruker referance bilder. Folk har forskjellige mål, respekter det Å Lære å konstruere alt jeg tegner ville ha tatt svært mye av tiden min. Den siste tegninga di var veldig bra tegnet, selv om jeg egentlig ikke likte motivet noe serlig Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Skulle ha noe med byen i gjøre, og for å være ærlig, så likte jeg ikke motivet selv Egentlig la jeg den ut mest fordi jeg prøver ut litt forskjellige måter å fargelegge på. selv om de er ganske like fra den andre jeg fargela. Selv de du ser opp til bruker ikke bare referanse bilde ( antar jeg ) men, det er jo såklart god trening å bruke det også. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 øh?Mange av tegnerne jeg ser opp til bruker referance bilder. Folk har forskjellige mål, respekter det Å Lære å konstruere alt jeg tegner ville ha tatt svært mye av tiden min. Den siste tegninga di var veldig bra tegnet, selv om jeg egentlig ikke likte motivet noe serlig 6751695[/snapback] Når jeg bruker referansebilder så tar jeg utgangspunkt i en idè også lager jeg min egenversjon til den, du tar mer en annens idè og putter en annen bekgrunn på den. Men jeg skal ikke krittisere deg for mye, for du har mine tegneskills ganger 10 Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Referance bildene jeg velger ut er jo bilder som er laget for å brukes til netopp det. Når jeg bruker referansebilder så tar jeg utgangspunkt i en idè Da hermer du jo etter ideen Jeg tenker meg en scene i hodet så leter jeg etter bilder som passer Lenke til kommentar
cmi Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Såsjukt bra Shikaru, eneste jeg savner er kansje litt farge øyenene, kan du prøve en vers. med det?? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 Jeg glemte det faktisk i alt styret Lenke til kommentar
cmi Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 oki du er iallefall dritt flink til og tegne, fikk en Karine Haaland følelse over tegningen (digger tegneserien/tegningene hennes). Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 hvilken tegneserie er det Karine Haaland har laget da? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 27. august 2006 Rapporter Del Skrevet 27. august 2006 http://www.revisef65.org/fe2karinehaaland.html er noe der troor jeg. Så tror jeg kanskje hu har hatt noe i pondus Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Jeg ser ikke noe likheter med det hu lager i det jeg tegner, men den får nå være. Jeg tegna sånn for noen år siden. Har tegna på skremmende mange måter. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Liksom måten du tegner på (sier ikke at du hermer), men hendene og generelt strekene, med andre ord genialt. Liksom litt rare mennesker og biler etc, er noe eget med måten du tegner på, og den er helt genial! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. august 2006 Rapporter Del Skrevet 28. august 2006 Captain usopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå