Thom Merlin Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Den nederste var veldig bra. Likte ikke helt halsen på han i mitten. tegnet katt'n min^^ Endret 10. august 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Den nederste var veldig bra. Likte ikke helt halsen på han i mitten. tegnet katt'n min^^ 6650432[/snapback] Ufattelig stilig! Endret 10. august 2006 av Fisker Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Misunner deg måten du skyggelegger på, Shikaru. Jeg kunne ikke lagt skygge på noe som helst om det sto om livet. Likte katten din, Merlin, men øynene var litt creepy O_o; Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 den er litt skremt ja Er øyene feil mener du? Tegningen er ikke 100% ferdig så kan vel fikse øynene. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Syns den katta der blei veldig fin. Dyr har jo ofte et litt skarpt blikk om de legger merke til ting. noe det ser ut som katta de gjør. Og pelsen er elskbar <3 Syns du burde være stolt av den der. @Sobye: Hva mener du misunne? Det er streker... Ikke akkuratt verdens vanskeligste ting å gjøre. Edit: leif, og halsen på han i midten ga jeg en svulst Endret 12. august 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Fint dere likte katte tegninga mi Laget en ny tegning, hakke peil på hva jeg skal bruke som motiv. Noen forslag? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Damn! Utrolig pene tegninger, Thom Merlin! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Laget en ny tegning, hakke peil på hva jeg skal bruke som motiv. Noen forslag? 6662805[/snapback] En stor, levende teddybjørn med hjerte på magen! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Fint dere likte katte tegninga mi Laget en ny tegning, hakke peil på hva jeg skal bruke som motiv. Noen forslag? du trenger egentlig ikke noe motiv. naturen er nydelig i seg selv og mer trengs egentlig ikke Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 lyst til å lære meg litt å lage fine bakgrunner? I suck ass at that. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Bare klasj på noen farger i begynnelsen og så jobber du videre med det til det blir bra Har du Corel painter? Endret 13. august 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 wow, du pwner mer og mere for hver gang du poster noe! Men jeg er enig med shikaru i at du burde prøve er action bilde... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Jeg har ikke corel painter nei. Har prøvd det med sånn 30 dagers trial en gang, men satte meg liksom aldri inn i det. Diggbart program never the less. Edit: Faen så irritert. Hvorfor vil ikke tegnebrettet gjøre som jeg vil? Den skal liksom "dekke" hele skjermen men neida det vil den ikke. Også får jeg ikke trykkpenn tingen til å funke. Endret 13. august 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Hoho, får selv tegnebrettet snart. Det er på postkontoret Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Shikaru: Du kan jo stille på det i pen tablet ptoperties. king_of_kong: Blir spennende å se hva du får til å lage Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Snart ferdig med en ny tegnig. edit: Er jo mange som har sett på det, tåler negativ kritikk også. Endret 15. august 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Jeg hater bilderedigering og derfor trenger jeg hjelp med noe til hjemmesiden min av noen som har litt erfaring: Dette bildet vil jeg ha fjernet panelveggen på, vil heller bare ha en svart farge. Bildet må være i samme oppløsning. Prøvde dette selv i paint men det ble bare kornete/pixlete. Hjelp meg! Sjokolade utloves ikke denne gangen men en stoor takk! Endret 14. august 2006 av eilertsen Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg hater bilderedigering og derfor trenger jeg hjelp med noe til hjemmesiden min av noen som har litt erfaring: Dette bildet vil jeg ha fjernet panelveggen på, vil heller bare ha en svart farge. Bildet må være i samme oppløsning. Prøvde dette selv i paint men det ble bare kornete/pixlete. Hjelp meg! Sjokolade utloves ikke denne gangen men en stoor takk! 6675477[/snapback] Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Snart ferdig med en ny tegnig. edit: Er jo mange som har sett på det, tåler negativ kritikk også. 6675049[/snapback] Pistolskaftet ble helt feil. Det er for lite. Avtrekkeren er også for langt framme Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Snart ferdig med en ny tegnig. edit: Er jo mange som har sett på det, tåler negativ kritikk også. 6675049[/snapback] Pistolskaftet ble helt feil. Det er for lite. Avtrekkeren er også for langt framme 6678469[/snapback] Tja, tipper han lagde pistolen utav ren fantasi, så det er helt opp til han hva som er "rett" og "feil". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå