Shikaru Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Den skulderbeskyttelsen så vond ut. Ser ut som om den blir trøkt inn i armen på'n Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Ble akkurat ferdig med en ny tegning. Vet den ene honda ser litt rar ut :/ Endret 6. august 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Wow, skal si du klarer å skape stemning i de bildene dine! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Venstrearmen hennes var litt tynn Merlin. Ellers elsker jeg det dere driver med. Hvor lenge har dere holdt på, hvilke programmer, og hvilket utstyr bruker du/dere? Har spurt om det bakover i tråden en gang og, men minnes ikke at jeg fikk noe svar. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Tegnet i painter og photoshop med tegnebrett. "Hvor lenge har dere holdt på" Det meste av det jeg har laget ligger i denne tråden Tegnet mye med blyant da jeg var liten. Endret 10. august 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Tegnet i 2005, hadde et maleri av Jan Petter brattsberg ved siden av Endret 6. august 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Lenge siden jeg har postet noe her nå Tegnet denne i Painter i sted. Den holder ikke samme nivå som mye av det andre som blir postet her, men jeg ble passe fornøyd selv. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Formene var jo utrolig bra gjenomført Litt skygge-legging ville kansje ha gjort seg. Da er tegningen ferdig, ble litt mye posting av meg her Endret 6. august 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) ser egentlig ut som om bilen har punga på høyresiden :----p No offence. Pluss er at formene syntes veldig fint ja :---) Jeg gidder ikke legge ut så mye her mer egentlig. litt smålei. Er ikke lei av å tegne, men lei av å legge ut. Edit: Du kunne ikke laget bilder med liv i? Altså det er det fra før av, men ingen spenning. Bare veldig rolige bilder. Jeg blir ihvertfall utrolig glad om jeg tegner et bildet der man liksom ser farten. Endret 6. august 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 ser egentlig ut som om bilen har punga på høyresiden :----pNo offence. Pluss er at formene syntes veldig fint ja :---) Jeg gidder ikke legge ut så mye her mer egentlig. litt smålei. Er ikke lei av å tegne, men lei av å legge ut. Edit: Du kunne ikke laget bilder med liv i? Altså det er det fra før av, men ingen spenning. Bare veldig rolige bilder. Jeg blir ihvertfall utrolig glad om jeg tegner et bildet der man liksom ser farten. 6623916[/snapback] Skal du ikke legge ut noe mer her? =/ Hvis du ikke skal det, har du en blogg elns der du legger ut? Digger stilen din =D Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har ingen blogg nei. Jeg har Deviantart account, men alt jeg lager kommer ikke der. Kan hende jeg legger ut litt her, men det blir antakeligvis ikke alt jeg gjør. Litt lei av forumet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 kan legge ut siste skissa jeg lagde i dag da, sånn for å være snill. er noen feil på den, og jeg så litt på noen andre bilder for å se hva som var riktig der og der. Men ellers er det "ut av hodet" Lenke til kommentar
Malux Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 kan legge ut siste skissa jeg lagde i dag da, sånn for å være snill. Roooooofl Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 ROFLMAO Ikke wank for mye til den nå da mr.chaos Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 kan legge ut siste skissa jeg lagde i dag da, sånn for å være snill. Roooooofl 6638028[/snapback] why "Roooooofl" ? Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Mitt siste verk. Manip er gøy. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Mitt siste verk.Manip er gøy. 6642069[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 kan legge ut siste skissa jeg lagde i dag da, sånn for å være snill. er noen feil på den, og jeg så litt på noen andre bilder for å se hva som var riktig der og der. Men ellers er det "ut av hodet" 6636781[/snapback] Wootness! Hun så litt ond ut *skremt* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 onde folk er en sikker seier. ( ok så er jeg ikke helt lei forumet alikevell. ) Uansett. Et par skisser fra i går "tidlig" Og for litt lengre siden Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Nederste var rå, ligner litt på G-man. EDIT: De var alle gode, men bare den nederste var rå. Endret 10. august 2006 av -Teddy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå