Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

http://www.deviantart.com/deviation/36983070/

Edit: gah jeg skulle ikke ha dobbel >_<

6566719[/snapback]

Meg like.

Jeg har fortsatt ikke fått meg scanner, men med mitt l33t-4ss Logitech webcam har jeg tatt noen mørke, uklare bilder av en liten sketch. Det er min take på Snuggle, av Phillip M Jackson. Det var en kamerat som foreslo at jeg burde alte den til å ligne på meg og kjæresten, så... Selv ble jeg rimelig fornøyd (til slutt, det var like før jeg kasta den i veggen til tider ^^).

Bilde9.jpg

Closeup:

Bilde10.jpg

Og ja, jeg tok meg friheten av å... pynte litt på skjegget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du tatt fra et spessielt bilde elns?

Likte det veldig godt.

Jeg er ræv på å tegne alt som ligner på hår, og jeg syns du lagde stilig hår på hu dama.

Så du etter et spesifikk bilde, eller rett fra hodet?

Litt rart på beinet til dama, fordi det ser ut som om er kjukt som en trestamme ^^

Også litt anatomi feil, men jeg er ikkeno god på det selv >_<

og no offence, men "deg"/"karn der" var litt flat egentlig.

Lenke til kommentar
Har du tatt fra et spessielt bilde elns?

Likte det veldig godt.

Jeg er ræv på å tegne alt som ligner på hår, og jeg syns du lagde stilig hår på hu dama.

Så du etter et spesifikk bilde, eller rett fra hodet?

Litt rart på beinet til dama, fordi det ser ut som om er kjukt som en trestamme ^^

Også litt anatomi feil, men jeg er ikkeno god på det selv >_<

og no offence, men "deg"/"karn der" var litt flat egentlig.

6571037[/snapback]

None taken. Det eneste jeg ikke så etter var hodet på "karn der" (og du ser hvor bra det gikk =/). Eller, satt jo ikke ved skjermen hele tida mens jeg tegna resten heller. Anyways. Hvis du vil se orginalen kan du gå inn på Jolly Jack's (se link i forrige post) Sketchbook og se etter en sketch som heter Snuggle. Har ikke gjort om på så mye. Anatomi har jeg null peil på, men jeg håper på å lære meg litt etterhvert.

Også tatt med webcam, her er en rask fan art sketch av Penny Arcade (alt på frihånd denne gangen):

Bilde11.jpg

Ræva kvalitet på bildet, er ikke helt sikker på hvorfor jeg poster det her. Har vel blitt bitt av basillen.

Btw, teksten leser "Stupidity VS Sarcasm".

Lenke til kommentar

Har tegna i et snaut år, så øvelsen magler det litt på. Jackson er en av de beste tegnerne jeg vet om. Han selger orginal arten sin for satans mye på eBay. Du burde kikke innom den sida en gang iblandt, han legger ut mye bra ^^

Lenke til kommentar
Har tegna i et snaut år, så øvelsen magler det litt på. Jackson er en av de beste tegnerne jeg vet om. Han selger orginal arten sin for satans mye på eBay. Du burde kikke innom den sida en gang iblandt, han legger ut mye bra ^^

6575380[/snapback]

Har allerede lagt den på toppen av opera så jeg har den der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...