Sobye Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 http://www.deviantart.com/deviation/36983070/ Edit: gah jeg skulle ikke ha dobbel >_< 6566719[/snapback] Meg like. Jeg har fortsatt ikke fått meg scanner, men med mitt l33t-4ss Logitech webcam har jeg tatt noen mørke, uklare bilder av en liten sketch. Det er min take på Snuggle, av Phillip M Jackson. Det var en kamerat som foreslo at jeg burde alte den til å ligne på meg og kjæresten, så... Selv ble jeg rimelig fornøyd (til slutt, det var like før jeg kasta den i veggen til tider ^^). Closeup: Og ja, jeg tok meg friheten av å... pynte litt på skjegget. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har du tatt fra et spessielt bilde elns? Likte det veldig godt. Jeg er ræv på å tegne alt som ligner på hår, og jeg syns du lagde stilig hår på hu dama. Så du etter et spesifikk bilde, eller rett fra hodet? Litt rart på beinet til dama, fordi det ser ut som om er kjukt som en trestamme ^^ Også litt anatomi feil, men jeg er ikkeno god på det selv >_< og no offence, men "deg"/"karn der" var litt flat egentlig. Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har du tatt fra et spessielt bilde elns? Likte det veldig godt. Jeg er ræv på å tegne alt som ligner på hår, og jeg syns du lagde stilig hår på hu dama. Så du etter et spesifikk bilde, eller rett fra hodet? Litt rart på beinet til dama, fordi det ser ut som om er kjukt som en trestamme ^^ Også litt anatomi feil, men jeg er ikkeno god på det selv >_< og no offence, men "deg"/"karn der" var litt flat egentlig. 6571037[/snapback] None taken. Det eneste jeg ikke så etter var hodet på "karn der" (og du ser hvor bra det gikk =/). Eller, satt jo ikke ved skjermen hele tida mens jeg tegna resten heller. Anyways. Hvis du vil se orginalen kan du gå inn på Jolly Jack's (se link i forrige post) Sketchbook og se etter en sketch som heter Snuggle. Har ikke gjort om på så mye. Anatomi har jeg null peil på, men jeg håper på å lære meg litt etterhvert. Også tatt med webcam, her er en rask fan art sketch av Penny Arcade (alt på frihånd denne gangen): Ræva kvalitet på bildet, er ikke helt sikker på hvorfor jeg poster det her. Har vel blitt bitt av basillen. Btw, teksten leser "Stupidity VS Sarcasm". Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Lagde denne til en konkurranse. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Øvelse gjør mester ^^ sobye. Damn de sketchene til han i linken er gærne. Må nesten tegne en sjøl. Lærer at det også veit du. Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har tegna i et snaut år, så øvelsen magler det litt på. Jackson er en av de beste tegnerne jeg vet om. Han selger orginal arten sin for satans mye på eBay. Du burde kikke innom den sida en gang iblandt, han legger ut mye bra ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Har tegna i et snaut år, så øvelsen magler det litt på. Jackson er en av de beste tegnerne jeg vet om. Han selger orginal arten sin for satans mye på eBay. Du burde kikke innom den sida en gang iblandt, han legger ut mye bra ^^ 6575380[/snapback] Har allerede lagt den på toppen av opera så jeg har den der. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Prøver å tegne for hånd nå, på papir. Går ikke så bra. Er det noen som har noen idéer om hva jeg bør tegne, og hvordan? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Er det noen som har noen idéer om hva jeg bør tegne, og hvordan? 6576491[/snapback] Rob Halford pr. dagsdato i string av typen leopard. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Gjør som jeg gjør. Tegn random som denne. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Men jeg får det ikke tiiiil! Alt blir bare så dårlig og... "unøyaktig". Den ene armen blir tykkere og lengre nede enn den andre osv. osv. osv. Æææ! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Men jeg får det ikke tiiiil! Alt blir bare så dårlig og... "unøyaktig". Den ene armen blir tykkere og lengre nede enn den andre osv. osv. osv. Æææ! 6576818[/snapback] Viskelær er til for å brukes^^ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Ååå, du er så god til å tegne, Shikaru. Uansett, nytt bilde laga i Flash, der jeg brukte min egen(?) stil! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Haha! Den var litt rå. ^^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) oppdatering: Edit: Nå er jeg lei av at jeg klarer å dobbelposte som et svin her >_< Endret 29. juli 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Den var temmelig rå, Shikaru. Men likte ikke helt venstrearmen (hvis det er en arm da.. ^^). Flaringo, jeg liker stilen din. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 jeg er jo ikke ferdig. Gadd ikke fikse på den armen ennå. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Åja, jeg oppdaterte den i går. Skal prøve å inke i photoshop etterpå. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Den var rå Shikaru. Du kan dette med å tegne Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Bra tegning, Shikaru! Laget denne i dag (er ikke helt fornøyd): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå