Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig! :thumbup: Det ble en veldig fin balanse med de fargene i bakgrunnen.

En spesiell ting jeg la veldig merke til var beltet til Batman. Veldig fint lys og skyggearbeid!

Edit: Leste netopp gjennomhele tråden og jeg må si mange av dere har virkelig skills altså! Jeg vil spesielt spørre Gohan om hvordan du faktisk kan få bildene i hodet på arket og samtidig ta vare på dybden i ting og vinkelen?

Jeg har også tegnet anime i mange år og kan spesielt øynene, men tegningene mine blir alltid så livløs liksom. Jeg har jo aldri vært i lære eller noe som helst heller da, men perspektiv er virkelig noe jeg ikke klarer å få fra hodet til papiret. :hrm:

Kan det bare læres liksom? Jeg mener, om man selvfølgelig har anlegg for det.

Endret av raziel014
Lenke til kommentar

Hehe! Først når du sa det ser jeg også at det har kunnet vært tennene hans! :!: Men jeg vet jo fra før av at Batman har en slik logo på beltet, så det må nok være det! ;)

Edit: Satan! Jeg har 666 innlegg! :ohmy: Nå vil jeg nesten ikke skrive mer bare for å beholde det! :)

Endret av raziel014
Lenke til kommentar

Hehe, takker for de snille kommentarene. men jeg forstår ikke hvordan dere får det til å bli tenner, hvorfor skulle han ha batman logoen plantet mellom tennene? Jeg kunne kanskje brukt mer tid på belte, men det var trossalt en skisse :D

Lenke til kommentar

Okay, dumt spørsmål incoming...

Dere som har brukt photoshop til å lage logoer/abstrakte "tegningner", hvordan begynner dere? Helt fra et hvitt "ark"? Har dere noe utgangspungt?

Må man ha talent for å lage slike bilder? Eller er det noe man må lære seg? Har vanvittig lyst å lære meg å lage logoer etc i photoshop.

Har prøvd litt i photoshop, men får ikke til noe særlig. Finner liksom ikke ut hvordan man skal starte... Mange av de bildene jeg ser her som er laget i photoshop er utrolig kule!

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...