lubb Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Så Batman begins i går, ble litt inspirert av den. Brukte ca 20min Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Fin den lubb! Kanskje litt ensformig bakgrund, det burde kanskje vært noen mørke bygninger elns? Ellers veldig bra karikatur og fonten er heller ikke dårlig Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Tegna meg sjøl i photoshop idé til bakgrund? Endret 18. juli 2005 av Ripz911 Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Nå har jeg finpusa den litt, pluss at jeg fiksa en finfin bakgrund. Selv likte jeg fargene Lenke til kommentar
andm Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Så Batman begins i går, ble litt inspirert av den. Brukte ca 20min Denne var skikkelig tøff. Jeg synes bakgrunnen passet bra med tanke på kontraster, jeg. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Helt enig! Det ble en veldig fin balanse med de fargene i bakgrunnen. En spesiell ting jeg la veldig merke til var beltet til Batman. Veldig fint lys og skyggearbeid! Edit: Leste netopp gjennomhele tråden og jeg må si mange av dere har virkelig skills altså! Jeg vil spesielt spørre Gohan om hvordan du faktisk kan få bildene i hodet på arket og samtidig ta vare på dybden i ting og vinkelen? Jeg har også tegnet anime i mange år og kan spesielt øynene, men tegningene mine blir alltid så livløs liksom. Jeg har jo aldri vært i lære eller noe som helst heller da, men perspektiv er virkelig noe jeg ikke klarer å få fra hodet til papiret. Kan det bare læres liksom? Jeg mener, om man selvfølgelig har anlegg for det. Endret 19. juli 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Oi! Var det belte, jeg trodde det var tennene hans... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Hehe! Først når du sa det ser jeg også at det har kunnet vært tennene hans! :!: Men jeg vet jo fra før av at Batman har en slik logo på beltet, så det må nok være det! Edit: Satan! Jeg har 666 innlegg! Nå vil jeg nesten ikke skrive mer bare for å beholde det! Endret 21. juli 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg har snart det jeg og...hehe Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Oi! Var det belte, jeg trodde det var tennene hans... Det er fler av oss Den var kul da. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hehe, takker for de snille kommentarene. men jeg forstår ikke hvordan dere får det til å bli tenner, hvorfor skulle han ha batman logoen plantet mellom tennene? Jeg kunne kanskje brukt mer tid på belte, men det var trossalt en skisse Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) er ganske ny i photoshop....kan ikke så mye enda Endret 23. juli 2005 av LIRS Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 @ Lirs: Du bor ikke tilfeldigvis på Toten? Jeg tror jeg har møtt deg.. Kjenner du Kim? Kim B.? Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 @ Lirs: Du bor ikke tilfeldigvis på Toten? Jeg tror jeg har møtt deg.. Kjenner du Kim? Kim B.? oh yes Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Da husker du meg kanskje fra det ene LAN'et? Jeg spilte CS sammen med Kim og Mats. Husker du meg? Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Da husker du meg kanskje fra det ene LAN'et? Jeg spilte CSsammen med Kim og Mats. Husker du meg? ja tror det....er du liten? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Ja, dessverre Hehe, men da vet du hvem jeg er! Du var flink i det programmet i HL2, det der man lagde morsomme bilder av figurer. Garry's mod eller noe sånt. Legg ut noen bilder her da vel! Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 ja husker deg. tja veit ikke om garry`s mod har så mye å gjøre med visuell kreativitet,men ok Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Det er jo egen fantasi, og det er visuelt så.... .....hvorfor ikke? Synes de er skikkelig tøffe. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Okay, dumt spørsmål incoming... Dere som har brukt photoshop til å lage logoer/abstrakte "tegningner", hvordan begynner dere? Helt fra et hvitt "ark"? Har dere noe utgangspungt? Må man ha talent for å lage slike bilder? Eller er det noe man må lære seg? Har vanvittig lyst å lære meg å lage logoer etc i photoshop. Har prøvd litt i photoshop, men får ikke til noe særlig. Finner liksom ikke ut hvordan man skal starte... Mange av de bildene jeg ser her som er laget i photoshop er utrolig kule! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå