Shikaru Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Ser litt ut som om han tipper over ende. Og det plager meg :b Lenke til kommentar
Moff Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) sidelengs? forrover eller bakover ? Edit : Hvordn kan du hvite at det er en han. Kan jo være en kraftig dame med løsskjegg... men nei... det ER en han Endret 21. juni 2006 av Moff Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Du må vel se at den tipper litt til venstre. over halvparten av figuren er på venstre side om du hadde delt den på midten. Jeg veit at det er en pappegøye på skulderen, men de veier ikke så fryktelig mye at man tipper :b Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Lagde et bilde av Jeremy fra PurePwnage. Har hatt bildet ved sidenav meg. Er ikke helt fornøyd. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Takk. Har ikke helt fått teken på å fargelegge i ps, men det kommer seg. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Utrolig bra Shikaru! Beste du har tegnet så langt etter min mening Noen av de andre motivene dine blir litt kjedelige(som feks boka). Kan du si san ca hvor lang tid du brukte å det? Endret 22. juni 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Veldig fin tegning. Skyggelegging og fargevalg er helt kurant. Kritikk jeg kan komme med er at man ser at teksten på trøya ikke følger evt. bølger i plagget og at ansiktet kanskje er for livløst. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg skreiv bare på skriften på t-skjorta fort som juling. Jeg kunne endra på nesa og det øyet som syntes best. Mulig jeg gjør det snart. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Hva synes dere? Endret 22. juni 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
ASW Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hva synes dere? 6359869[/snapback] En gangster pil og bue skyter xD Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 hadde vært bedre om armen var tydelig trur jeg. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Tror jeg og Armen var så slurvet tegna at jeg blura den bort. Endret 22. juni 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 jeg ville prøvd å ikke slurve med armen :b og å gi skulderen litt mer volum. Flytt den et lite hakk høyere opp. og til venstre ( den han holder pinnen i. ) Jeg syns også ansiktet er litt for mye framheva i forhold til tegningen, men det er kanskje bare meg. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ikke verst Kansje litt enkelt. Har tegnet noe med norge å gjøre? Her er mitt nyeste verk Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Kanskje litt lang nese? Selv om den passer til leppene. Kinnet på høyre side for han, virker litt rart, men det er vanskelig å få det til å bli bra. Sliter mye med det sjøl. Var over all, veldig stilig. Har sin DreamFall stil over seg ^^ Kanskje jeg skal prøve meg på noe tegning etterpå eller nå. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Kanskje litt lang nese?Selv om den passer til leppene. Kinnet på høyre side for han, virker litt rart, men det er vanskelig å få det til å bli bra. Sliter mye med det sjøl. Var over all, veldig stilig. Har sin DreamFall stil over seg ^^ Kanskje jeg skal prøve meg på noe tegning etterpå eller nå. 6362279[/snapback] Gjør det du! Takker for alle komentarene dine. Det skulle være en dame da hehe edit: Liker foresten Dreamfall veldig godt^^ Endret 22. juni 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hadde nesa vært litt mindre og tynnere trur jeg den kunne sett mer ut som ei jente. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Nå har jeg sust gjennom alle 64 sidene og jeg er grønn av misunnelse på noens talent Men det skal sies at her er en del crap Mine bidrag Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jeg kan mixe farger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå